موج بارشی از شنبه وارد کشور می شود

موج بارشی از شنبه وارد کشور می شود

روز جدید کارشناس سازمان هواشناسی از ورود موج دیگری از بارش باران از شنبه هفته آینده به کشور خبر داد و گفت: در منطقه زابل وزش باد شدید خواهیم داشت که باعث خیزش گرد و خاک در این مناطق می شود.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی کشور درباره آخرین پیش بینی ها از وضعیت جوی کشور گفت: در 24 ساعت آینده در ارتفاعات شرقی و مرکزی البرز و برخی نقاط مازندران بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

به گزارش ایرنا، وی افزود: فردا (جمعه) در بیشتر نقاط کشور جوی آرام خواهیم داشت و در ارتفاعات البرز مرکزی احتمال بارش پراکنده باران وجود دارد.

با اعلام اینکه از روز شنبه با ورود امواج ضعیف به شمال کشور شاهد بارش باران در این مناطق خواهیم بود، گفت: شنبه هفته آینده در برخی مناطق شمال غرب، سواحل شمالی، خراسان شمالی، دامنه های جنوبی البرز. در قم، کوه های مرکزی و مرتفع. و در دامنه های زاگرس مرکزی به سمت غرب و جنوب غرب در استان های همدان، شرق لرستان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، غرب کهگیلویه و بویراحمد در برخی مناطق رگبار باران، وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: روز یکشنبه علاوه بر اردبیل بارش ها در گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی شدیدتر است و بارش ها تقریبا تا روز دوشنبه ادامه دارد.
از شنبه باران می بارد

وی بیان کرد: در دو روز آینده علاوه بر بارندگی ها، وزش باد شدید در شرق کشور به ویژه در منطقه زابل خواهیم داشت که باعث خیزش گرد و خاک در این مناطق می شود.
وزش باد شدید فردا در تهران

گودرزی تصریح کرد: از شنبه تا سه شنبه هفته آینده دریای خزر مواج خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی درباره جو تهران اعلام کرد: امروز آسمان تهران صاف و نیمه ابری و تا ساعاتی دیگر وزش باد خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت به 39 درجه بالای صفر می رسد و فردا در تهران وزش باد شدید پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید