موج بازگشت زائران و ترافیک سنگین در جاده های قم / افزایش ترافیک در جاده های استان قم


ساعت: 13:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1897899

رئیس پلیس راه استان قم با اشاره به موج بازگشت زائران و مسافران گفت: جاده های استان پر و سنگین است، رانندگانی که از مرز حرکت می کنند با توجه به مسافت زیاد استراحت کافی داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ‌ ‌ ‌ ‌ یا و یا اما و یا یا و یا و یا و یا در غیر این صورت یا در غیر این صورت. محورهای استان قم از جمله محور اراک به قم، جاده آزاد قم به تهران، کاشان به قم ترافیک سنگینی را تجربه می کنند.

پناهی ادامه داد: در غلاف هایی مانند کوهک، جعفریه، محور قدیم ساوه، آزاد راه، جاده ساوه، سلفچگان ترافیک سنگین و روان وجود دارد.

وی افزود: به رانندگان توصیه می شود در این مسیر طولانی استراحت کرده و در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی توقف و استراحت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: با توجه به اینکه در شهریور ماه با موج سفرهای تابستانی مواجه هستیم، متاسفانه از ابتدای شهریور امسال تاکنون 14 نفر در تصادفات جاده ای در استان قم جان خود را از دست داده اند. علت اصلی این تصادفات خواب آلودگی و خستگی است که عدم توجه راننده به جلو می باشد.

پناهی خاطرنشان کرد: روز گذشته تردد در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26 درصد افزایش داشت.

وی افزود: اتوبوس های برون شهری تقریباً در مرز مهران تردد می کنند که برای این منظور برای تسهیل در تردد مسافران از قم به تهران با هماهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تک و مینی بوس داشتیم. بوسه های استفاده شده

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قم در پاسخ به این سوال که با توجه به موج بازگشت زائران و ترافیک سنگین در جاده های قم آیا محدودیتی برای تردد جاده ای در این ایام وجود خواهد داشت؟ گفت: در حال حاضر محدودیت خاصی اعمال نمی شود و تلاش می کنیم محدودیت خاصی اعمال نشود و تردد در آن روان خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید