موج بیداری اسلامی زمینه را برای فروپاشی قدرت کذا در جهان فراهم کرد/دولت ها برای مقابله با مشکلات معیشتی مردم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; حجت الاسلام والمسلمین گلام حسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان با تقدیر از حضور پرشور مردم سمنان در راهپیمایی روز قدس گفت: امروز به برکت اسلام. اسلام در کشورهای منطقه شاهد زوال ابرقدرت جهانی است و امروز در هیچ کجای دنیا آمریکا هیچ تصمیمی نمی گیرد و از عراق و سوریه و لبنان و افغانستان تحقیر شده است.

حجت‌الاسلام مهدوی نزاد با اشاره به واقعه 5 شعله و ورود مسلم بن عقیل به کوفه اذعان داشت: با رشوه و تهدید به نفع وی بود و در مقابل امام خود ایستاد.

امام جمعه موقت سمنان با تاکید بر هوشیاری در مقابل توطئه های دشمن با استفاده از حادثه مسلمین با ابن عقیل، تاکید کرد: نباید نسبت به توطئه و مانند خون فرهنگی دشمن بی تفاوت باشیم و همواره از خداوند متعال هوشیاری و بصیرت را خواستار باشیم. .

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور به مردم و مسئولان گفت: دولت سیزدهم در این مدت در حوزه های مختلف از جمله مدیریت و کنترل تاج و تخت گام های موثری برداشت، اما در زمینه مشکلات اقتصادی باید بدانیم که اینها مشکلات محصول چندوجهی است و این یکی از عوامل مختلف است و دولت باید با یارانه های جبرانی و ایجاد باورهای نخبه ای مشکلات را حل کند.

امام جمعه موقت سمنان با گرامیداشت روز هلال احمر و صلیب سرخ از زحمات این افراد در حوادث و مشکلات سراسر کشور تقدیر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید