موج جدید باران لرستان را فرا گرفت


ساعت: 18:18
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887926

معاون هواشناسی لرستان گفت: از شنبه تا دوشنبه هفته آینده شاهد ناپایداری به صورت رگبار باران، رعد و برق و احتمال بارش تگرگ در روستاها خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زینب اکبری در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک در خصوص آخرین وضعیت جوی لرستان اظهار داشت: فردا برای لرستان ابر قابل توجهی داریم اما باز هم از شنبه تا دوشنبه که ابتدای هفته است با توجه به گذر آب و هوای لرستان. امواج ضعیف بر جو منطقه و بالا بودن شاخص های ناپایداری، علاوه بر افزایش ابر و وزش باد شدید، شاهد بروز ناپایداری به صورت رگبار باران، رعد و برق و احتمال بارش تگرگ در سراسر استان به ویژه استان هستیم. در نواحی شرقی و جنوب شرقی استان.

وی افزود: با توجه به اینکه بارندگی ها همچنان مکرر و بیشتر به صورت رگباری است، با خطراتی مانند روان آب، آبگرفتگی معابر، آبگرفتگی جاده ها و اختلال در تردد جاده ها نیز مواجه هستیم.

معاون هواشناسی استان لرستان تصریح کرد: شرایط ناپایدار عمدتاً در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در منطقه رخ می دهد که انتظار نمی رود شاهد این ناپایداری ها در سراسر استان باشیم.

وی گفت: از امروز تا شنبه قانون موج گرما و تمایل طبیعی دما را در منطقه داریم و به دلیل این افزایش دما مدیریت مصرف آب و برق را به استان های همجوار توصیه می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید