موج ورزش مثل همیشه است


ساعت: 16:11
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1843974

برنامه موج ورزشی این هفته به پیگیری مطالبات هواداران تراکتورسازی اختصاص داشت که مثل همیشه با رویه های تکراری درآمدی نداشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنا، هفته گذشته برنامه موج ورزش در لحظات حساس پایان لیگ برتر که هواداران تراکتورسازی نگران ادامه همکاری با سرمربی و نقل و انتقالات باشگاه مورد علاقه خود بودند، از سرمربی مستعفی دعوت به پخش کردند. در تلویزیون مربی که همه را مقصر سقوط مفتضح تیمش می دانست جز خودش و البته مجری، مصمم به چالش با مصاحبه کننده نبود. در برنامه دیشب هم همین اتفاق افتاد. در نهایت برنامه موج ورزش در پاسخ به درخواست هواداران تراکتور برای دعوت از مدیران این تیم در این هفته به این موضوع پرداخت که نتیجه تقریبا هیچ و مثل همیشه نیست. میزبان سعی نکرد مهمانان خود را به چالش بکشد، بنابراین عملاً گفتگو جدیدی برای رفع نگرانی ها وجود نداشت.

کاظم محمودی سرپرست تراکتورسازی که اغلب از پاسخگویی به رسانه ها خودداری می کند و اگر به طور اتفاقی گوشی خود را برمی دارد و در همان ابتدا شرط می بندد که درباره سرمربی و نقل و انتقالات صحبت نخواهد کرد، این بار مقابل دوربین رسانه ملی نشست. برای پاسخ به سوالات اگر صحبت های محمود را شنیده باشید، خلاصه این است: “متاسفانه تیم پارسال بد تمام شد و امیدوارم امسال تیم بهتری را ببندم” و از هواداران خواست تا اخبار موثق را از رسانه رسمی باشگاه دنبال کنند. حالا اینکه رسانه های باشگاهی چقدر به درستی و شاید در این زمینه گزارش می دهند سوالی است که مورد سوال میزبان قرار نگرفت. رسانه ای که حداقل می توانست زودتر از آن خبر حضور امید روانی را منتشر کند.

اما شاید عجیب ترین و قابل تامل ترین قسمت صحبت های آقای سرپرست این بود که ایشان گفتند فعلاً بهتر است وارد بازار نشویم زیرا هنوز قیمت ها تعیین نشده است و باید کمی صبر کنیم تا قیمت به دست ما برسد! احتمالا باشگاه هایی مثل پرسپولیس که با دو تیم ملی قرارداد بسته اند و البته سایر باشگاه های لیگ برتری که در حال مذاکره جدی با ستارگان لیگ هستند، از چنین توصیه هایی محروم بوده اند و زیان زیادی دیده اند!

پس از پخش این برنامه علی حطر نایب رئیس هیئت مدیره و مسئول حمل و نقل باشگاه تراکتورسازی میهمان تلفنی بود که البته صحبت های او چند دقیقه بیشتر طول نکشید. مهم ترین قسمت صحبت با حطر زمانی بود که وی اعلام کرد بودجه باشگاه دو تا دو و نیم برابر شده است اما مجری با حجم این افزایش مانور نداد. خطیر نیز در پاسخ به جای خالی بازار از هواداران خواست تا فضای مجازی را نادیده بگیرند و به مدیران اجازه دهند تا حواسشان به کار باشد!

بعد از یک خداحافظی جدی، آقای سرپرست سخنان خود را بدون تشکر از یک هتل خوب و چمن فرخنده ادامه داد که همیشه و همه جا سعی در تکرار آن دارد. برنامه دیشب را با برنامه هایی مثل نود و تاپ فوتبال مقایسه کنید و چه سودی برای فوتبال دوستان داشت؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید