موزه دیرینه شناسی با موزه تاکسی درمی پارک مطهری ادغام شد/ بدهی 59 میلیارد ریالی شهرداری شرکت برق شمال با واگذاری زمین تهاتر شد.


ساعت: 17:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813756

شعرباف شهردار کرمان گفت: موزه تاکسی درمی و آکواریوم پارک مطهری کرمان با سابقه کاری استاد به مدت 10 سال قرارداد سرمایه گذاری مشترک دریافت کرده اند تا استاد ضمن رسیدگی به امور قبلی موزه خود را حفظ کند. دو موزه. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از راه آرمان حسین چناریان رئیس کمیته بودجه شورای شهر کرمان در سی امین جلسه عمومی شورا گفت: 10 مصوبه در این کمیته صادر شده است که از مهمترین آنها می توان به واگذاری 2 منعطف اشاره کرد. 100 متر و 18 متر در شهرک صنعتی و سیدی به ارزش 3 میلیارد و 196 میلیون تن که توافق شده است.

وی از تصمیم دوم پرداخت کمک هزینه شهرداری به یکی از کارکنان دارای سه علامت خبر داد و گفت: با مبلغ 150 میلیون ریال موافقت شده است.

چناریان همچنین از پرداخت دیون امروز کیهان و کرمان خبر داد و گفت: مبلغ فاکتور این دو نشریه برای پرداخت از سال 98 تصویب شده است.

وی ادامه داد: مقرر شد شهرداری با شرکت برق شمال استان نظافت کند و در ازای بدهی 59 میلیارد و 229 میلیون ریالی شهرداری قطعه ملک شهرداری را به وی واگذار کند. و بدهی شهرداری از قیمت زمین کسر می شود.

چناریان تاکید کرد: بدهی دو شرکت شهرداری در حوزه مدیریت پسماند مربوط به حق مسکن کارگران است و از سوی دو شرکت کار و ابتکار، کشاورزی و صنعت رفسنجان پرداخت نشده است تا به عنوان بدهی پرداخت شود.

وی ادامه داد: یکی از شهروندان از شهرداری درخواست کرد تا برای پرداخت عوارض به شهرداری یک دستگاه لودر برای پرداخت عوارض به شهرداری پرداخت کند که طبق کارشناسی بهای عوارض است و با توجه به نوسازی پارک عمرانی شهرداری با درخواست موافقت شد. .

رئیس کمیته بودجه اذعان داشت: دو نفر از شهروندان نیز درخواست مشارکت در حق انفصال و حق پروانه بدون پیش پرداخت را به شورا ارائه کرده بودند که تا پایان دوره کارشناسی با این دو درخواست موافقت شد.

منصور ایرانمنش رئیس کمیسیون عمران و شهرداری از درخواست شهروندی برای بازرسی از محدوده ابتدای جاده کوهپایه خبر داد و گفت: شهر از بین رفته و نیازمند نظارت جدی در این زمینه است.

محمود بابای در پایان گفت: در دو ماه و نیم گذشته کار شورا توسط تقریباً 924 کارشناس در جلسات شورای شهر انجام شده است و در این راستا از کارشناسان خواسته شده است تا مشکلات شهر را به صورت تخصصی و تخصصی حل کنند. راه زیرساختی . .

عشرت کردستانی خاطرنشان کرد: موزه دیرینه شناسی در پارک مطهری و جنب موزه و آکواریوم تاکسی درمی به استادکار سپرده شده است.

شهردار کرمان شاعر در پاسخ به خانم کردستانی تاکید کرد: این موزه واگذار نشده بلکه تحت عنوان سرمایه گذاری مشترک بین شهرداری و سرکارگر منعقد شده است بنابراین هر دو از مزایای موزه ها. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید