موسوی تیم ملی والیبال را پرتاب کرد/از تصمیم سید شوکه شدیم!


ساعت: 18:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889394

دبیر کل فدراسیون والیبال به شرایط و حواشی تیم ملی پرداخت و گفت: موسوی تشنج هایی در تیم ملی والیبال ایجاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال درباره خداحافظی ناگهانی محمد موسوی از تیم ملی در آستانه اعزام به جام جهانی 2022 و اعتراضش به امکانات این اردو گفت: اردوی این تورنمنت با سال های قبل تفاوتی ندارد و تفاوتی ندارد و هتل و سالن از جمله مواردی است که در سال های گذشته مورد استفاده قرار گرفته است. در مورد مکمل ها هم پزشک تیم باید نظر بدهد و تصمیم بگیرد.

دبیر فدراسیون والیبال ادامه داد: امسال چندین میلیارد تومان برای اعزام و آماده سازی تیم های مختلف هزینه کرده ایم و دغدغه ریز مشکلات مالی را نخواهیم داشت.

تقوی گفت: موسوی در آخرین تمرین تیم ملی و در حالی که هیچ اطلاعاتی به کادر فنی نداده بود تیم را متشنج کرد. تمامی عکس ها و پوسترهای تیم ملی با کاپیتان موسوی تهیه شده است. برای تغییر بازوبند کاپیتانی از آبادی پور به موسوی موافقت فدراسیون جهانی را گرفتیم اما الان در همه این موارد مشکل داریم. تمام تلاش ما این است که در فاصله باقیمانده مشکلات را برطرف کنیم که البته سخت است.

وی گفت: اگر از طرف ما مشکلی پیش آمد از مردم و هواداران عذرخواهی می کنم. در زمان اشتباهی اتفاق افتاد و فکر نمی کنم تصمیم در همان روز و بعد از تمرین گرفته شده باشد. من در مورد مشکلات فنی صحبت نمی کنم، زیرا کادرفنی باید بگوید که از نظر فنی می توانند به تیم کمک کنند یا خیر. اما در حوزه اجرایی تیم ملی دچار تشنج شد که کار را سخت کرد. باید همایونفر را از ترکیه برگردانیم و ویزا بگیریم تا به تیم ملی برود اما او به روزهای اول تمرین نمی رسد.

دیدگاهتان را بنویسید