موسوی قهرمانی بوکس جوانان آسیا به فینال رسید/ میراحمدی برنز گرفت


ساعت: 22:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۹
کد خبر: 1814588

پس از مسابقات بوکس قهرمانی آسیا، بوکسور ایرانی به فینال راه یافت و مدال برنز گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا امشب (پنجشنبه 19 اسفندماه) در شهر امان اردن پیگیری شد که بوکسور ایرانی به فینال راه یافت و بوکسوری به مدال برنز دست یافت.

علیرضا موسوی بوکسور کشورمان به دیدار فینال راه یافت.
علیرضا موسوی در دیدار نیمه نهایی تا وزن 66 کیلوگرم مقابل “مالک جداله” از اردن و با نمایشی یک طرفه و با نتیجه 5 بر صفر موفق شد حریف قدرتمند خود را شکست دهد و به دیدار فینال راه یابد. موسوی برای کسب مدال طلا به مصاف سانزارعلی بیگ علی اف از ازبکستان خواهد رفت.
پیش از این موسوی برای حضور در نیمه نهایی “فوتنات ایامرام” از تایلند را شکست داده بود.

سید علی اکبر میراحمدی دیگر بوکسور ایران نیز به مدال برنز دست یافت. سید علی اکبر میراحمدی در نیمه نهایی وزن 63 کیلوگرم هوجی اکبر کودراتوف از ازبکستان را شکست داد و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و به مدال برنز دست یافت.

میراحمدی در دور اول این دیدار با نتیجه 4 بر یک مغلوب داوران شد اما در راند دوم و سوم به ترتیب 3 بر 2 و 4 بر 1 حریف خود را در نبردی یک طرفه شکست داد اما در نهایت نماینده ازبکستان. به داوران باخت و به عنوان برنده صعود کرد.
میراحمدی با شکست دالانتای تنگیز از مغولستان راهی نیمه نهایی شد.

* بیگی و دانا فردا در رینگ خواهند بود

پس از مسابقات بوکس قهرمانی آسیا نونهالان، فردا (جمعه 20 اسفندماه) دو نماینده بوکس کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف رقبای خود می روند.

نیما بیگی فردا در دهمین روز این رقابت ها در مرحله نیمه نهایی تا وزن 54 کیلوگرم به مصاف «آلبای مبلین پامیسا» از فیلیپین می رود.

ابوالفضل دانا نیز در مرحله نیمه نهایی وزن 80 کیلوگرم به مصاف عبدالعزیز عبدالخمان اف از ازبکستان می رود.

رضا مهدی پور به عنوان سرمربی سرمربی تیم های بوکس جوانان و نوجوانان ایران و مرتضی سپهوندی، مهدی طلوطی و محمد مهدی پور مربیان این تیم هستند. در این رقابت ها مهدی شفیعی سرپرست تیم کشورمان است.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان آسیا از روز چهارشنبه (11 اسفند) آغاز شد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید