موسوی لارگانی: راز انفجار قیمت چیست؟

موسوی لارگانی: راز انفجار قیمت چیست؟

مریخ نورد جدید:یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که راز انفجار قیمت چیست؟ وی گفت: مردم در شب عید دچار مشکل شدند و هم اکنون در ماه مبارک رمضان با گرانی غیرقابل تحمل مواد غذایی تحت فشار شدید قرار دارند.

حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در تذکر علنی امروز (یکشنبه) در تذکر علنی گفت: راه اندازی پروژه بن بروجن تصمیمی غیرمنطقی، غیرقانونی و غیرقانونی است. ? این تصمیمات مدیران باید در گینس ثبت شود.

وی ادامه داد: طرح بن بروجن پروژه ای به نام آب شرب فقرای چهارمحال و بختیاری است اما با ذائقه فولاد چهارمحال، سفیددشت، سیمان شهرکرد و شهرک صنعتی؛ طرحی که در این پروژه وجود دارد. بر خلاف مصوبه شورای عالی آب و رانت و فشار چند نفر جنجالی، 50 میلیون مترمکعب از زاینده رود اصفهان باید در مسیر خط لوله غارت شود. این پروژه باید هر چه زودتر تمام شود تا از دست مردم اصفهان عصبانی نشوید.

«حدود هشت ماه از رفتن حسن روحانی و دولتش می گذرد، اما درد هنوز التیام نیافته است. آنها تحت فشار زیادی هستند.

موسوی لارگانی در پایان گفت: وزیر جهاد کشاورزی و سازمان پشتیبان وزارت صمت نیز نقش تماشاگر را در بازار بازی می کنند. تولید گوشت، تخم مرغ و شیر نسبت به سال گذشته افزایش یافته و اتفاق جدیدی در رشد جمعیت رخ نداده است.

دیدگاهتان را بنویسید