موشک به قلب تروریست/ روزی که عین الاسد جسد شد!

ساعت: 09:20
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798684

پرتاب موشک به قلب تروریست تنها نوک کوه یخ بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر ایران، در دی ماه سال 1377 حادثه ای رخ داد که ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان در غم و اندوه یکپارچه بر دل های خود سنگینی کردند، شهادت سردار سلیمانی، قهرمانی که در مقابل آن ایستادگی کرد. همه زور و ستمگران به پا خاستند.

مدافعان حرم در کنار سردار سلیمانی در منطقه به گونه ای عمل کردند که استکبار تحت رهبری آمریکا لحظه ای آرام نگرفت. .

سردار سلیمانی مرد میدانی که نامش تا ابد با مهربانی و شجاعت خواهد درخشید، توانست داعش را ریشه کن کند و داعش را که دست نشانده آمریکا بود نابود کند. همه مردم نفوذ کرده بودند، مرد بزرگی که با قدرت در مقابل ظالمان ایستاد و نشان داد که مدافع حقوق مظلومان جهان است.

زمانی که آمریکا قدرت و شجاعت سردار سلیمانی را در منطقه دید، ترور ناجوانمردانه ای انجام داد و سردار سلیمانی در 13 دی ماه 1377 به شهادت رسید و به محض اعلام خبر شهادت سردار سلیمانی، خون در رگ های مردم جاری شد. ملت ایران و سایر ملل

8189c562 ecce 4e99 9a89 a0a7747b74d3 خبر خاکستری

هیچ اقدامی بی پاسخ نمی ماند

بعد از شهادت سردار سلیمانی، آمریکا تلاش کرد تفکر مرد روی زمین که پرچمدار مبارزه با تروریسم بود را از بین ببرد، اما متوجه شدند که پس از شهادت سردار سلیمانی، موج عظیمی از خشم و انزجار علیه آنها به راه افتاده است. آمریکا اقدام تروریستی آمریکا پس از شهادت حاج قاسم، ملت ها را مجبور به برداشتن گام های بیشتر و قوی تری در این راستا کرده است.

اما از همان ساعات اولیه شهادت سردار سلیمانی، همه ملت ها با هم متحد شدند و برای انتقام سخت آماده شدند. انتقام به یک خواسته اصلی تبدیل شده است. در سال 1377 با رمز زهرا(س) و به نام عملیات شهید سلیمانی به پایگاه عین الاسد آمریکا حمله شد و ده ها موشک شلیک شد.

این پایگاه یکی از مهم ترین و استراتژیک ترین پایگاه های آمریکا به شمار می رفت. سیلی انتقام خون سردار سلیمانی بود.

قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده است که حتی در هنگام اصابت موشک به پایگاه عین الاسد هم جرات عکس العمل نشان ندادند.

24482b85 0798 4c91 ade3 5e6f0dbd32c0 خبر خاکستری

حمله به عین الاسد، برگ تازه ای در تاریخ حوادث منطقه

سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در تشریح جزئیات این عملیات گفت: 13 فروند موشک فاتح-133 و کیام به سمت پایگاه آمریکایی شلیک شد که با وجود تعداد زیاد هواپیماهای آمریکایی، همگی به هدف اصابت کردند. در طول پرواز هیچ گلوله ای به سمت موشک های ایرانی شلیک نشد و آنها نتوانستند مقاومت کنند.

سردار حاجی زاده تاکید کرد: بعد از جنگ جهانی دوم هیچ مدرکی مبنی بر شلیک گلوله به سمت آمریکا و کشوری که مسئولیت آن را بر عهده گرفته باشد وجود نداشت. این محاسبه شد و صفحه جدیدی در تاریخ حوادث منطقه را رقم زد.

ea3358a2 ef97 4709 a76d 64ccd3cdab40 خبر خاکستری

حمله موشکی به عین الاسد قدرت و اقتدار امنیت را نشان داد

همایون رهبر، کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، انتقام سخت به یک مطالبه بزرگ در بین ملت ها تبدیل شده است و این مطالبه متعلق به دل همه است، انتقام خون شهیدان. کسی که مرد است. «او در میدان جنگ با تروریست ایستاد.

وی افزود: در این راستا برای نشان دادن قدرت آمریکا و اینکه هیچ اقدامی بی پاسخ نمی ماند، پنج روز پس از شهادت سردار سلیمانی، حمله به پایگاه عین الاسد در دستور کار قرار گرفت که شامل چندین مورد بسیار بود. پیام های مهم، یکی اینکه نمی توانند آنچه را که می خواهند انجام دهند و دوم اینکه توانایی و قدرت موشکی ایران در این حمله به جهان ثابت شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: البته این حمله موشکی به پایگاه آمریکا در عین الاسد تنها یک واکنش فرابخشی بود و انتقام اصلی آن اخراج آمریکا از منطقه است که در این مدت مشاهده شد که انزوا و افول آمریکا را تسریع می کند. دوره زمانی.

رهبران می‌گویند: آمریکا از گسترش تفکر حاج قاسم می‌ترسید، به همین دلیل دست به ترور زدند، زیرا می‌دانستند جبهه مقاومت در حال پیشروی است و این تفکر به سرعت در بین همه ملت‌های آزادی‌خواه گسترش می‌یابد، اما پس از شهادت سردار سلیمانی. «حاج قاسم زیاد پخش شد و تمام نقشه هایشان شکست خورد.

وی بیان کرد: گام بعدی حذف رژیم صهیونیستی از منطقه است، در واقع پاکسازی بقایای نظام سلطه منطقه یکی از مهمترین اهداف است، امروز دنیا شاهد شکسته شدن هژمونی آمریکا و آگاه شدن دشمن است. که اگر اشتباه کرد بی پاسخ نمی ماند.

این کارشناس سیاسی گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی بسیار تاثیرگذار بوده و نشان داده است که تبلیغات توخالی و اخاذی آنها در دنیا جایی ندارد و همه ملت ها به رشادت های سردار سلیمانی واقفند و در مسیر استکبار یکسان هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید