موشک های سپاه ایران حلقه مهم جاسوسی اسرائیل را در اربیل منهدم کردند


ساعت: 19:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815296

یک روزنامه صهیونیستی اذعان کرد که موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حلقه جاسوسی این رژیم را در شهر اربیل در اقلیم کردستان منهدم کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز یکشنبه با انتشار مطلبی از موفقیت عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مراکز جاسوسی این رژیم قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، روزنامه صهیونیستی هاآرتص اذعان کرد که گروه جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل پس از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منهدم شده است. این روزنامه نوشت: موشک های سپاه ایران به مراکز مهم اسرائیل در اربیل اصابت کرده است.

هاآرتص می‌گوید: موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بسیاری از پایگاه‌های مهم اسرائیل در اربیل اصابت کرده و خسارات قابل توجهی به بار آورده است. اطلاعات ایران یک شبکه جاسوسی مهم اسرائیلی را که وظیفه جذب مزدوران را بر عهده داشت، منهدم کرده است.

پیش از این سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلام قبلی مبنی بر بی پاسخ ماندن جنایات و شرارت های این رژیم منحوس، شب گذشته توطئه صهیونیست ها و شلیک موشک. نگهبان مستقر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید