موضع شورای اجرایی در خصوص لغو مصوبه افزایش مستمری بازنشستگان روشن است/ لزوم تغییر تصمیم از سوی دولت و حفظ حرمت بازنشستگان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی در خصوص حواشی افزایش 10 درصدی دستمزد مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: هنر. 96 قانون تامین اجتماعی برای تعیین افزایش حقوق مستمری بگیران مشخص است و بر این اساس مجلس مصوبه دولت را نقض و رئیس جمهور دستور رسیدگی به اعتراض بازنشستگان را صادر کرد و هر چه سریعتر به قانون عمل کنید.

سلیمی تصریح کرد: قانون در این مورد مشخص است و باید در پرداخت هر کیفیت انصاف وجود داشته باشد و این یعنی هرکس به میزانی که واریز کرده است دریافت کند.

این عضو هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: تصمیم دولت برای افزایش دستمزد مستمری بگیران تامین اجتماعی بی سابقه است و برای اولین بار این نظر در مصوبات شورای عالی کار و سازمان تامین اجتماعی اعمال می شود، لذا امیدواریم این امر تصمیم هر چه زودتر تجدید نظر شود، زیرا در همه موارد باید حرمت رعایت شود.

سلیمی همچنین بر نظر شورای اجرایی مبنی بر لغو مصوبه هیات وزیران در خصوص افزایش 10 درصدی حقوق بازنشستگان سایر رده های تامین اجتماعی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: نظر شورای اجرایی روشن است و دولت نیز نظر خود را روشن کرده است. باید قانون را رعایت کند

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید