موفقیت 42 نوجوان کرمانشاهی در کمپین استعدادیابی مداحی/ برترین ها به برنامه کودک هیئت رسید.


ساعت: 13:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890587

رئیس مرکز آفرینش های هنری بسیج استان کرمانشاه خبر داد؛

رسول جنتی گفت: 42 نوجوان کرمانشاهی در رشته استعدادیابی مداحی با عنوان «نوحه بر دروازه کربلا» انتخاب شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسول جنتی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: هر مکتبی برای مردم روش و تشریفات خاص خود را دارد، مسلمانان برای حفظ اهداف امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا تلاش ویژه ای می کنند زیرا مهم ترین چیز ایثار و فداکاری است. ابلاغ پیام امام حسین (علیه السلام) در سراسر جهان است که یکی از بزرگترین نمونه های این فرهنگ بزرگ اسلامی مداحی است.

رئیس مرکز آفرینش های هنری بسیج استان کرمانشاه افزود: به همین منظور ستاد سوگواری درب کربلا به منظور استعداد یابی جوانان استان کرمانشاه و تربیت مداحی در سطح مداحان برای اولین بار به صورت خودجوش برگزار شد. انقلاب اسلامی.

وی گفت: پس از یک ماه فراخوان و تبلیغات رسانه ای، 150 اثر به دبیرخانه سوگواره ارسال شد و 42 اثر با نظر هیئت داوران انتخاب شدند.

جنتی گفت: این 42 نفر طی چهار روز به صورت حضوری و مجازی در باشگاه مهارت آموزی حوزه هنری توانمند شدند.

وی گفت: کارگاه مجازی 26، 27 و 28 مرداد ماه در اپلیکیشن واتس اپ و جلسه حضوری شنبه 8 مرداد در تالار وحدت برگزار می شود.

جنتی تصریح کرد: این افراد برگزیده خود را برای حضور در برنامه تلویزیونی «بچه های هیئت» که از شبکه زاگرس پخش می شود، آماده می کنند.

وی خاطرنشان کرد: هیئت ها باید به پایگاه تربیت مدیون انقلابی و جهادی تبدیل شوند و در این راستا اشعار، رفتار، افکار و عملکرد هیئت ها و مدی ها باید مطابق با اندیشه ائمه انقلاب و گفتمان باشد. انقلاب اسلامی.

لازم به ذکر است ستاد سوگواری دروازه کربلا ویژه جوانان پسر کرمانشاهی تا سن 17 سالگی در استان کرمانشاه می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید