مومنی محمد: آمدیم تا تجربه کسب کنیم


ساعت: 20:25
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888323

سرمربی تیم ملی جوانان ایران در آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2022 گفت: برای کسب پیروزی به این رقابت‌ها آمده‌ایم و تلاش می‌کنیم آبروی والیبال ایران را حفظ کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رضا مومنی مقدم پس از دیدار تدارکاتی این تیم مقابل بحرین گفت: بر اساس سیاست گروه مدیریت فدراسیون والیبال، تیم ملی جوانان به جای تیم بزرگسالان در این مسابقات شرکت می کند و اینها بازی ها برای ما مهم است و جنبه آمادگی و کسب تجربه برای حضور قدرتمند در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا دارد.

وی ضمن اشاره به دو دیدار تدارکاتی مقابل تایلند و بحرین که تیم ملی جوان پیروز شد، گفت: اکثر تیم ها با تیم های اصلی و بزرگسالان به جام کنفدراسیون مردان آسیا آمدند و خوشبختانه تیم ایران دو تدارکاتی داشت. مسابقات قبل از شروع مسابقات. و ما توانستیم به تمام اهداف خود برسیم. بچه ها در بازی با گروه سنی بزرگتر یک آزمون جدی داشتند.

سرمربی تیم ملی جوانان ایران گفت: خوشبختانه تاکنون مصدومی نداریم و امیدواریم در اولین بازی مرحله مقدماتی روز دوشنبه برابر پاکستان این بازیکنان جوان کشورمان با بازی خوب و منسجم پیروز این دیدار باشند. و بازی تاکتیکی و در مراحل بالاتر مقابل تیم های قوی تری مانند چین و چین تایپه همچنان می تواند بازی های خوبی انجام دهد.

وی تاکید کرد: هدف اصلی تیم ملی جوانان این است که در درخشش والیبال ایران خوب بازی کند و سپس با قهرمانی سعی می کنیم آبروی والیبال ایران را حفظ کنیم تا بتوانیم با حضور کامل در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در بحرین شرکت کنیم. اعتماد به نفس.

هفتمین دوره مسابقات والیبال مردان جام کنفدراسیون آسیا از فردا (یکشنبه 25 مرداد) آغاز می شود و تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در اولین دیدار خود از ساعت 12:30 دوشنبه 26 مرداد به مصاف پاکستان می رود.

دیدگاهتان را بنویسید