مکارم شیرازی: لازم بود پلیس گزارش جدی و فوری از تحقیقات خود ارائه کند

این مرجع تقلید شیعیان در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور از زحمات این نیروها قدردانی کرد و گفت: نیروی انتظامی توانست در مقابل ناامنی ها به خوبی در میدان حضور داشته باشد.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر سه عامل دشمنان بیرونی، فضای مجازی رها شده و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را عامل اصلی می داند و می افزاید: تا زمانی که این عوامل وجود دارند، امکان هرج و مرج وجود دارد. زیرا دشمنان بیرونی همیشه به دنبال حمله هستند، آنها یک نظام اسلامی هستند و مشکلات اقتصادی نیز بهانه ای برای آنها می دهد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی تاکید کردند: صف معترضان به گرانی و مشکلات اقتصادی باید از صف افراد شرور که به دنبال هرج و مرج و بلاتکلیفی در کشور هستند جدا شود.

وی به درگذشت خانم امینی اشاره کرد و گفت: لازم بود پلیس و سایر نهادهای ذیربط گزارشی جدی و فوری از تحقیقات خود ارائه می کردند تا جلوی این بهانه گیری ها گرفته شود.

وی شرکت پرشور مردم در راهپیمایی ها را بیانگر مخالفت آنان با این گونه اغتشاشات و حوادث می داند و می افزاید: معاندان نظام و کشور با تحریک احساسات جوانان و حمله و ایجاد ناامنی با آتش زدن خود را رسوا کردند. آمبولانس، غارت و تخریب اموال و کشتار مردم بیگناه و چهره واقعی آنها برای مردم آشکار شد.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به موضوع حجاب در کشور معتقد است که اکثریت مردم به حجاب و عفاف پایبند هستند.

وی با تاکید بر شفاف سازی مسائل اقتصادی توسط دولت، افزود: دولت باید برای رفع مشکلات اقتصادی و گرانی ها اقدام جدی انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید