مکان های توزیع گوشت دولتی مشخص شد + جزئیات و هزینه

مکان های توزیع گوشت دولتی مشخص شد + جزئیات و هزینه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: فروشگاه های زنجیره ای، کلیه غرفه های میادین میوه و تره بار، اصناف، اتحادیه ها و تشکل ها و سایر متقاضیان می توانند با ثبت نام در سامانه جستجو، گوشت قرمز گوسفند و گوساله منجمد را با قیمت مصوب عرضه کنند.

جبرئیل بررادی با اشاره به پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، با اشاره به عرضه مناسب گوشت قرمز منجمد در استان تهران و تحویل آن با قیمت مصوب، گفت: تاکنون بیش از 1454 تن گوشت قرمز منجمد شده است. در مغازه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار و قصابی های عضو اتحادیه توزیع تحویل و فروش می شود.

وی ادامه داد: توزیع گوشت قرمز منجمد برای تنظیم بازار این محصول پروتئینی از هفته دوم دی ماه آغاز شد و تاکنون بیش از 1454 تن گوشت قرمز از طریق این سامانه تحویل شده و روند توزیع این محصول پروتئینی ادامه خواهد داشت. .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تاکید کرد: توزیع گوشت قرمز منجمد سردخانه های انبار کالاهای اساسی استراتژیک در حال انجام است و کمبودی نداریم.

برات از ادامه روند تحویل گوشت قرمز منجمد به این روش خبر داد و افزود: امکان استفاده از کلیه ثبت نام کنندگان و احراز هویت شده در سامانه ستکاوا برای تهیه گوشت قرمز منجمد بدون محدودیت ادامه خواهد داشت و عرضه به بازار مصرف اعطا شده است. .

وی با اشاره به آمادگی کامل جهاد کشاورزی استان برای توزیع گوشت استان به میزان لازم برای فروشگاه های زنجیره ای و مراکز تجاری گفت: تمامی غرفه های میادین میوه و تره بار، اتحادیه های صنفی تهران، … اتحادیه ها و تشکل ها و سایر متقاضیان می توانند با ثبت نام در این سامانه، با مراجعه به سردخانه ها گوشت قرمز منجمد گوسفندی و گوساله مورد نیاز خود را تهیه کنند. / تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید