مکس آلگری کی از یوونتوس خداحافظی می کند؟

مکس آلگری کی از یوونتوس خداحافظی می کند؟

یوونتوس شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا مقابل فیورنتینا موفق شد با نتیجه 0-2 مقابل این تیم پیروز شود.
بیانکونری ها به لطف پیروزی 0-1 این تیم در این دیدار موفق شدند در مجموع دو دیدار با نتیجه 0-3 از سد حریف خود بگذرند و در فینال این رقابت ها به مصاف اینتر بروند.
آلگری پس از بازی به مدیاست گفت: «هافبک ها عملکرد بسیار خوبی داشتند. آدرین رابیو بدون شک در نفوذهای هجومی بسیار خوب عمل کرد و فرصت خوبی بود که گل او در پایان مردود شود. باید به این بازیکنان برای رسیدن به فینال مقابل اینتر که یکی از اهداف این فصل بود تبریک گفت. پس از تساوی مقابل بولونیا روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم.

او گفت: فیورنتینا از نظر پاس‌ها و سرعت تیم بسیار خطرناک بود و اگر به آن‌ها فرصت نفوذ بدهید، می‌تواند مشکل ساز شود، اما ما فرصت خوبی برای ایجاد این فضاها برای حمله و دفاع خوب داشتیم. ما آن را انجام دادیم. باید زودتر گل دوم را می زدیم اما در ضدحمله پاس های اشتباهی فرستادیم.
سرمربی ایتالیایی در پاسخ به این سوال که آیا با وجود همه انتقادات سال آینده او را روی نیمکت یوونتوس خواهیم دید، گفت: سه سال دیگر! قبلا هم گفته بودم که یوونتوس باید همیشه در جام قهرمانی باشد. چیزی که بیش از همه مرا ناراحت کرد شکست رو در رو مقابل اینتر بود، زیرا این نتیجه سرنوشت لیگ را تعیین می کند.
سرمربی یوونتوس اضافه کرد: ناراحتی و ناامیدی زمانی که نمی رویم طبیعی است، اما این که پنج بازی تا پایان لیگ در کورس قهرمانی نروم آزارم نمی دهد. این می تواند انگیزه ای برای فصل آینده باشد. ما می‌توانیم از این تجربه درس بگیریم و متوجه شویم که همیشه نمی‌توانیم در فوتبال و زندگی پیروز شویم.»

دیدگاهتان را بنویسید