میانجیگری نادرست؛ دلیل اصلی افزایش خیره کننده قیمت / درآمد نفت را می توان در جدول افراد مشاهده کرد

ساعت: 12:59
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789679

محمدعلی محسنی بندیپی با بیان اینکه نباید از نقش دلالان در انحراف بازار کالا غافل شد، گفت: دلالی کاذب دلیل اصلی افزایش سرسام آور قیمت هاست اما اگر نظارت بر تولید، توزیع و مصرف به درستی انجام شود. معامله گران و برندگان را می توان کاهش داد.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی محسنی بندیپی در گفتگو با لطفا; وی با انتقاد از تداوم افزایش قیمت کالاها و نوسانات قیمت ها، گفت: با توجه به اینکه رئیس جمهور از افزایش درآمدهای نفتی و مالیاتی خبر می دهد، انتظار می رود این افزایش در توده مردم دیده شود.
وی افزود: با توجه به اینکه تنها چند ماه از روی کار آمدن این دولت می گذرد باید فرصت بیشتری در اختیار دولت قرار گیرد تا شرایط را تغییر دهد.
نماینده مردم شریف نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نابسامانی در قیمت کالاهای اساسی بیش از کمبود منابع ناشی از عدم حاکمیت است، گفت: ایران کشوری با منابع فراوان است. اما سوءمدیریت شدید اقتصادی و ضعف بسیار بیشتر در حکمرانی، کمبود منابع دلیل وضعیت فعلی است.
محسنی ابراز امیدواری کرد: دولت بتواند در چند ماه آینده با تغییر شرایط وضعیت بهتری را برای مردم ایجاد کند چرا که افزایش تورم هر روز توده مردم را می بلعد. کالاهای اساسی به موقع و دام های وارداتی از گمرک است زیرا باعث کمبود برخی اقلام در بازار شده است.
وی ادامه داد: بنابراین به دلیل تقاضای بیشتر از عرضه، شاهد افزایش قیمت اقلام اساسی هستیم.
عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان گفت: کشور دچار سوءمدیریت شدید اقتصادی شده است و ضعف حاکمیتی بیش از کمبود منابع، شرایط کنونی مانند افزایش قیمت کالاها و افزایش تورم نیاز به رسیدگی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید