میدان خدمت امروز بسیج باید حل مشکلات اقتصادی جامعه باشد


ساعت: 16:13
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914313

امام جمعه فریدونشهر با بیان اینکه بسیجی در هر جایی که نیاز باشد تلاش خواهد کرد با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی امروز جامعه از لزوم ورود بسیجیان به اقتصاد جامعه برای رفع این مشکلات گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز با تبریک هفته بسیج، بسیج را فرهنگ قرآنی دانست و گفت: بهره مندی از بسیج مردمی برنامه همه انبیا برای رسیدن به الهی خود است. اهداف و کلمه «ربیون» در آیه شرف «وکائین من نبی» بسیاری از یاغیان را با آن کشت، پس چرا در راه خدا رنج کشیدند و سست شدند و آرام گرفتند و خداوند دوست دارد و استقامت می کند. “

امام جمعه فریدونشهر دو ویژگی رابیون و بسیجی را پرهیز از احساس ضعف و ناتوانی و همیشه مدیون اسلام و انقلاب دانست و افزود: بسیج در هر زمانی با توجه به شرایط جامعه خود ایفای نقش می کند.

وی افزود: بسیجی در مواقع لزوم لباس رزم می پوشد و در خط مقدم نبرد با دشمنان خدا می جنگد، در مواقع لزوم در پوشش علم و دانش، نقاط مختلف کشور را در عرصه های مختلف از جمله سازندگی پوشش می دهد. سد، ساخت موشک، پروژه های انتقال آب و غیره. و غیره در مواقع لزوم لباس کار به تن می کند و به مستضعفین جامعه خدمات شهروندی ارائه می کند و در صورت وقوع حادثه در سیمای منجی به کمک حادثه دیدگان، سیل و زلزله زدگان و… می شتابد.

امام جمعه فریدونشهر گفت: مهمترین مشکل جامعه امروز مشکلات اقتصادی و معیشتی است و امروز لازم است بسیج در عرصه اقتصاد وارد شود و در حل مشکلات اقتصادی مردم و پیشرفت اقتصادی کشور نقش آفرینی کند. .

حجت الاسلام محمدی با اشاره به جنگ ترکیبی امروز دشمن علیه کشورمان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از زمانی که انقلاب ما جوانی بود در صدد مبارزه با آن بوده و بدترین توطئه ها را علیه کشور و ملت ما طراحی می کنند. اما موفق شده اند و امروز به تعبیر رهبر معظم انقلاب این نهال جوان درختی تنومند شده است که با تلاش دشمن برای آسیب رساندن به آن هرگز از بین نخواهد رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید