میراث اصفهان به دلیل سوء مدیریت از بین می رود / استان اصفهان فقط کلان شهر اصفهان نیست و باید محرومیت استان را فرا خواند

زمان: 17:40
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775324

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: استان اصفهان میراث ارزشمندی دارد که می تواند ده برابر نفت بیشتر درآمد داشته باشد ، اما این میراث ارزشمند از بین می رود ، غرق شدن زمین این میراث را از بین می برد ؛ این آثار متعلق به گذشته و آینده است که به دلیل سوء مدیریت از بین می روند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته صاحب خبر ؛ حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی امشب در مراسم تکریم و معارفه استاندار اصفهان اظهار داشت: هماهنگی کامل استاندار و رهبری جدید استان با طلاب و حوزه های علمیه و با نماینده ولی فقیه در استان مورد نیاز است. در حال حاضر چنین است و این هماهنگی باید ادامه یابد.

رئیس خانه استان اصفهان گفت: امیدوارم تلاش جهادی و تلاش های عاقلانه مرتضوی باعث شود تا همه در آینده از خدمات ارزنده خود دفاع کرده و از وی به عنوان فردی که به دنبال احیای زاینده ، مبارزه با فساد و ارزش ویژه به صنعتگران است قدردانی کنند. به “برای قدردانی.

* ما از رئیس جمهور به خاطر این انتخابات تشکر می کنیم

وی گفت: احترام به مردم باید یک شعار عملی باشد. من هم قرار ملاقات دارم
این مقام مسئول گفت: از وزیر کشور می خواهم مشکل استان اصفهان را که آب و رودخانه زاینده است ، پیگیری کند. ما اکنون بیشترین بیکاری را به دلیل کمبود آب داریم و اگر رودخانه زاینده زنده شود ، دیگر بیکاری نخواهیم داشت. استان اصفهان آنقدر توانمند است که می تواند چندین استان را اداره کند.

سید ناصر موسوی لارگانی گفت: ما در زیر خاکستر با بحران بزرگی روبرو هستیم که اگر ناله های استان را نشنویم ، با پایان کار بیدار می شویم.

* میراث اصفهان به دلیل سوء مدیریت در حال نابودی است

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: استان اصفهان دارای میراث ارزشمندی است که می تواند ده برابر نفت بیشتر درآمد داشته باشد ، اما این میراث ارزشمند از بین می رود ، غرق شدن زمین این میراث را از بین می برد ؛ این آثار متعلق به گذشته و آینده است که به دلیل سوء مدیریت از بین می روند.

وی از وزیر خواست تا به عنوان مدافع این استان جهانی در کابینه حضور داشته باشد و خطاب به استاندار جدید گفت: “قدر روح جوانی خود را بدانید ، از شجاعت و شجاعت جوانان استفاده کنید و تمام تلاش خود را برای احیای رودخانه زاینده انجام دهید. “

موسوی لارگانی اذعان داشت: “اگر ما نتوانیم برای مردم کار کنیم ، این مناصب بی فایده است. این افرادی بودند که من را به عنوان نماینده به مجلس فرستادند. انتخاب مدیران شجاع و ماهر و همچنین نادیده گرفتن نظرات حزبی ، کلید خواهد بود. به موفقیت “

* ما آماده همکاری کامل با مدیر در حین مشاهده هستیم

سخنگوی فلاورجان گفت: ما آمادگی کامل را داریم تا استاندار را در حل مشکلات اصفهان همراهی کنیم و با فرماندار جدید همکاری کنیم اما نظارت هم داریم.

وی در خصوص اینکه گفته می شود نمایندگان استان در این مدت کمتر کار کردند ، افزود: نمایندگان این دوره در زمینه رشد کامل روی صحنه و روی صحنه هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان خطاب به مرتضوی گفت: استان اصفهان فقط کلان شهر اصفهان نیست و باید محرومیت استان را فراخواند و ما محله هایی در شهر اصفهان داریم که در محروم ترین مناطق نیست. بخشهایی از کشور. “

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: متأسفانه نشانه لذت به اصفهان متصل است ، ما بودجه ده استان را تأمین می کنیم ، اما از بودجه محروم هستیم و آنها حداقل بودجه را به ما می دهند.

وی خطاب به استاندار تصریح کرد: مدیرانی را انتخاب کنید که هدف آنها حفظ پست و سمت خود نباشد ، متأسفانه بسیاری از مدیران برای ارتقا رتبه آماری غلط می دهند.

ناصر موسوی اذعان داشت: در مجلس می خواستند 8000 میلیارد تومان بر اساس ماده 1 تقسیم کنند و فقط 4 میلیارد تومان برای اصفهان در نظر گرفته بودند و می گفتند شاخص دارد و اصفهان را شامل نمی شود.

وی با بیان اینکه این شاخص به نفع آبها و راههای روستایی است ، گفت: آماری داده شد که 100 درصد آب آشامیدنی روستاهای استان اصفهان بهداشتی است که تنها در شهر فلاورجان در آن زمان دو پروژه آبرسانی ، یکی در پیربکران تا 15 در قسمت مرکزی 19 روستا و یک روستا وجود داشت که فقط در یک شهر بود. اگر نه ، 97٪ از راههای روستایی ما آسفالت شده است. آمارهای غلط باعث می شود عقب بیفتیم و پیشرفت نکنیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید