میزبان: دولت باید هر چه سریعتر قوانین رتبه بندی معلمان را تصویب کند

میزبان: دولت باید هر چه سریعتر قوانین رتبه بندی معلمان را تصویب کند

محمد باکر کلیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق علنی پیش از دستور، پیش از فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه ملت شریف و مؤمن ایران اسلامی تبریک گفت و افزود: ماه مبارک رمضان است. مملو از عنایات الهی «و سعادتمند با بندگی خالصانه در این ماه به این برکات مسرور شدند؛ از همه مردم عزیز ایران می خواهم برای موفقیت همه نمایندگان این مجلس در انجام وظایف محوله دعا کنند و سربلند باشند. از مردم شریف ایران

وی افزود: در ایام سالگرد شهادت معلم انقلاب و استاد جاودانه و صبور شهید مطهری، قدردانی می کنم. مرحوم آیت الله مطهری به معنای واقعی کلمه پرچمدار بینش جدید و احیای اندیشه اسلامی در عصر حاضر بود و می توان از آن به عنوان یکی از بزرگترین مجاهدان جهادی تاریخ انقلاب اسلامی نام برد. اندیشه های این شهید سرافراز همچنان راهنمای اندیشه ناب اسلامی و بهترین میزان اندیشه انقلابی از افراط گرایی است. نهادهای فرهنگی کشور و مجاهدان عرصه جهاد باید از اندیشه های این شهید عزیز به عنوان گنجینه ای ارزشمند و کم نظیر پاسداری کنند و برای انتشار آن که ناب ترین نمونه از ظهور اندیشه های اسلامی بود، تمام تلاش خود را انجام دهند. انقلاب؛ انحطاط مطهری افول انقلاب اسلامی است و باید به این موضوع دقت کرد و در گسترش افکار این شهید بزرگوار به ویژه در بین نسل جوان و دانش آموزان تلاش کرد.

رئیس مجلس قانونگذاری کشور یادآور شد: من نیز روز معلم را که به همین مناسبت غسل تعمید داده شده است، گرامی می دارم و این روز و هفته مقام معلم را به تمامی فرهنگیان ارجمند در سراسر کشور تبریک می گویم. این وظیفه کارکنان در هر سطحی است که برای تکریم معلمان تلاش کنند، زیرا همه ما مدیون لطف معلم هستیم و تکریم معلمان احترام به جامعه است.

کلیباف با یادآوری اینکه در مجلس یازدهم از اولین روز پس از تصویب قانون رتبه بندی معلمان و تحقق وعده های به جا مانده در دستور کار مجلس قرار گرفت، گفت: خطاب به عزیزان و زحمتکشان. معلمان؛ رتبه بندی معلمان در خدمت مجلس انقلاب به فرهنگیان پیشرو است. نظر به اینکه اجرای قانونی لازم برای اجرای این قانون در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است، از دولت محترم انتظار می رود در اسرع وقت و در اسرع وقت در تصویب آخرین مراحل اجرای قانون رتبه بندی معلمان تسریع کند. آینده ی نزدیک. روزها به درخواست معلمان عزیز اقدام را کشف کنید. خدای نکرده با نظارت دقیق بر اجرای این قانون بتوانیم به معلمان عزیز کشور افتخار کنیم.

وی افزود: با توجه به حوادث تلخ ناامنی این روزها در افغانستان، آمریکا با استفاده از داعش برای ایجاد ناامنی در آن کشور، مردم مظلوم آن کشور را با ایجاد خیزش های قومی و مذهبی در افغانستان وارد بحرانی بی سابقه می کند. و آرام آرام؛ جمهوری اسلامی ایران تأمین امنیت را از وظایف کابل می داند که متأسفانه تاکنون نتوانسته است به تعهدات خود عمل کند؛ در این راستا تأکید می کنیم که تشکیل یک حکومت فراگیر که نماینده همه اقوام باشد. گروه ها در افغانستان یکی از اولین الزامات موفقیت در تضمین امنیت پایدار است.

دیدگاهتان را بنویسید