میلیاردها ماشین گرد که آرامش روحی و جسمی را از شهروندان سلب می کند


ساعت: 19:01
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1878103

خودروهای چند میلیاردی برخی افراد مست در مسیر غرور که امنیت و آرامش و سلامت جسمی شهروندان جنوب اصفهان را به خطر انداخته است، نیازمند اقدام عاجل و قاطع مسئولان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ چند سالی است که مازراتی و پورشه میلیاردها سال در خیابان های شهر پرسه می زنند و ثروتمندان اصفهان از دست کارخانه های سازنده این خودروهای گران قیمت شرمنده شده اند. مردمی که با ماشین های میلیاردی، لباس های میلیونی و ساعت های صدها میلیون تومانی شان به هر شکلی تفاوتشان را نشان می دهند!


2a9e9380 250d 45b3 a3f4 bb8e66c03874 خبر خاکستری


* با بچه های پولدار با میلیاردها ماشین در پیست کار را تمام کنید و از آن لذت ببرید

«لاکچری»، «بچه پولدار» یا «مد روز بودن» فرقی نمی‌کند که اسمش را چه می‌گذارید یا اسمش را می‌گذارید، چند سالی است که اختلاف طبقاتی در برخی شهرها از جمله اصفهان بیشتر شده است. خیابان‌های جنوب اصفهان به‌ویژه مرداویج، کارگر، رسالت و شیخ صدوق، مایه افتخار برخی از بچه‌های ثروتمند شده است تا با ماشین‌های میلیاردی و صد میلیونی خود و گشت‌های شبانه خود را مانور دهند و به شهروندان نسبت به اختلاف طبقاتی هشدار دهند. سلب آرامش و امنیت شبانه شهروندان و ایجاد خطرات روحی و جسمی.

هنوز افکار عمومی از حادثه اردیبهشت 98 در خیابان کارگر اصفهان که منجر به کشته شدن یک جوان 21 ساله از یک راننده جوان جاه طلب پورشه شد و صدای خانم لکسوس که با وقاحت از عواقب این حادثه گفت. “هیچ چی! ما کشتیم، وقتی کشتیم، دیه می دهیم! و سکته قلبی خانواده جوان از دست رفته و مردم شهر فراموش نکرده اند، البته این فقط یک نمونه قبل بود و در شب های بعد هم چنین حوادثی تکرار شد و ادامه خواهد داشت.


c8e3562f 07e9 4af5 b3c3 7615068822d4 خبر خاکستری

رفتاری ناقض هنجارهای جوانان رانده شده از سرمستی اموال غیرمنتظره با تورهای شبانه خودروهای لوکس پورشه، مرسدس بنز، لکسوس و بی.. و آرامش دیگران؟


* طومار اعتراضی مردم مرداویچ اصفهان به ناهنجاری و شیفت شب

جمعی از اهالی منطقه مرداویج اصفهان خسته و آزرده از رفتارهای خلاف هنجارهای عده ای جوان تجمل سوار طوماری را از استاندار اصفهان به عنوان رئیس شورای تامین استان امضا کردند و از وی خواستند ناهنجاری های موجود در این استان را جدی بگیرد. این ولسوالی به همین منظور و در پاسخ به مطالبات مردم مبنی بر مقابله قاطع با رانندگان مست غرور که در ساعات پایانی شب اقدام به راندن خودرو و تشکیل دوره و تخطی از نظم و امنیت خیابان ها می کنند، اقدام کرده است. طرح عملیاتی 5 نیروی انتظامی ظفر تدوین و اجرا شد.


af019d44 8d0a 49aa 9864 770e692e365b خبر خاکستری


* توقیف بیش از 600 خودروی لوکس در طرح ظفر 5 پلیس اصفهان.

فرمانده انتظامی وقت استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح ظفر 5 افزود: در این عملیات رانندگانی که قانون شکنی کرده و در خیابان کورس می گذرانند، آرامش و آسایش شهروندان را برهم زده و با آنها برخورد می شود. قاطعانه: «این خودروها یک هفته است که توقیف شده اند.

وی از نیروی انتظامی و توقیف حدود 600 دستگاه خودرو متخلف خبر داد و گفت: از این تعداد 273 دستگاه مربوط به شهر اصفهان و 320 دستگاه خودروی دیگر متعلق به شهرستان ها است.

اما ظاهراً این طرح موقتی یا بازدارنده نبوده تا با برهم زدن نظم عمومی با پوشش های نامتعارف و حتی بیشتر از آن در شرایطی که همه مردم تحت فشار اقتصادی هستند، این شیفت های شبانه ادامه یابد. در اثر سال ها ناکارآمدی، بیش از هر زمان دیگری به آرامش و امنیت نیاز دارند و ساعاتی که اعضای خانواده در کنار هم هستند، نباید با صدای پررونق برخی افراد آشفته شود.


c70f2bce 18a8 4a73 823a cba2cccaa62e خبر خاکستری


* قوه قضائیه منتظر متخلفان است

رئیس قاضی دیروز در نشست خبری گفت: در اصفهان با پدیده ای به نام فاصله مواجه هستیم. من دیگر هشدار نمی‌دهم، اما عمل می‌کنم زیرا برنامه عملیاتی براساس خودروها و موتورسیکلت‌هایی است که آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند.

رفتار غیرقانونی تعداد محدودی از جوانان در خیابان های جنوب اصفهان موسوم به دوردور تا کی ادامه داشته است؟ و شهروندان از مسئولان انتظار دارند که هر چه سریعتر برای مقابله با این معضل اجتماعی اقدام عاجل و قاطع انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید