«مینیون ها» در سینماهای چین اکران می شود


ساعت: 11:48
تاریخ انتشار: 1401/05/18
کد خبر: 1888737

«Minions: The Rise of Gru» در تاریخ 19 آگوست سال جاری در چین اکران می شود. زمان انتشار با وجود روابط سیاسی تیره بین چین و ایالات متحده غافلگیر کننده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این فیلم محصول کمپانی یونیورسال و ایلومینیشن انترتینمنت است و دیروز یونیورسال از انتشار این انیمیشن در چین در شبکه اجتماعی چینی ویبو خبر داد.

با توجه به اینکه این فیلم کمتر از ۲ هفته دیگر در چین اکران می شود، استودیو زمان کمی برای تبلیغ فیلم دارد.

نزدیک به 2 ماه پیش، در 10 ژوئن سال جاری، «ژوراسیک: سلطه» در چین به نمایش درآمد و از آن زمان تاکنون هیچ فیلم دیگری از ستارگان بزرگ آمریکایی در کشورمان دیده نشده است.

«مینیون ها» همچنان در آمریکا اکران می شود و تاکنون 157 میلیون دلار در باکس آفیس داخلی به دست آورده است.

چین در 2 سال گذشته ارتباط مستقیمی بین روابط سیاسی خود با آمریکا و اکران فیلم های آمریکایی برقرار کرده و با وجود اینکه مدتی به دلیل مسائل دیپلماتیک از اکران فیلم های کره ای و هندی جلوگیری کرده بود، اجازه داد. اکران این فیلم ها برای مدتی.

درگیری های اخیر بین آمریکا و چین باعث شده چین از سال گذشته سهمیه کامل فیلم های آمریکایی را رعایت نکند و فیلم های آمریکایی کمتر از حد تعیین شده اکران شوند.

روابط دوجانبه در سال جاری به دلیل جنگ روسیه در اوکراین و اخیراً موضوع تایوان بدتر شده است و مانورهای نظامی 4 روزه برای نشان دادن نارضایتی از سفر نانسی پلوسی به هنگ‌کنگ به سردی اوضاع افزوده است.

کارتون های Despicable Me and Minions طرفداران خود را در چین دارند و اگرچه اولین فیلم Despicable Me در چین اکران نشد، دومی فروش 52.9 میلیون دلاری را در سال 2013 به ثبت رساند و Despicable Me 3 در سال 2017 فروش فوق العاده 158 میلیون دلاری داشت. . اولین فیلم Minions در سال 2015 در چین اکران شد و 68.5 میلیون دلار فروخت.

Minions: Rise of the Horde پنجمین فیلم از مجموعه Despicable Me است که توسط کایل بالدا، براد ایلسون و جاناتان دل واله کارگردانی شده است. این فیلم ابتدا در جشنواره انسی امسال در اواسط ژوئن به نمایش درآمد و سپس در اوایل جولای در آمریکا اکران شد. این فیلم که با بودجه 80 میلیون دلاری ساخته شده است تاکنون 721 میلیون دلار فروش جهانی داشته است.

در این انیمیشن شاهد بازگشت استیو کارل در نقش گرو و پیر کافن در نقش مینیون ها و تاراجی پی هنسون، میشل یو، رزا، ژان کلود ون دام، لوسی لاولس، دولف لاندگرن، دنی ترژو، راسل برند، جولی اندروز و آلن هستیم. آرکین صداهای دیگر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید