می توان ایستگاه تاکسی هوایی در شهرهای مازندران پیدا کرد / عزت مدیران فقط کار و تلاش است


ساعت: 22:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807946

سیدمحمود حسینی پور با بیان اینکه در مازندران اگر قرار بود صبح با نیروی هوایی به استان بیاید و عصر برگردد، این امکان وجود ندارد، گفت: این امر امکان پذیر نیست. وی خواستار رفع این مشکل شد و گفت: با توجه به راه اندازی بالگرد تاکسی هوایی برای تسریع در سفرهای درون حوزه ای، خواهان استقرار این ایستگاه در داخل شهرها هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ سید محمود حسینی پور امشب در مراسم افتتاح اولین خط تاکسی هوایی مازندران در فرودگاه بین المللی ساری اظهار داشت: انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته علیرغم تحریم های حداکثری دشمنان خدمات زیادی ارائه کرده است.

وی افزود: یکی از مظلومیت های انقلاب اسلامی در 43 سال گذشته تحت سلطه جریان تحریف بین المللی بوده است که توانسته واقعیت های داخلی و داخلی را از رسانه های استکبار جهانی پاک کند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در این راستا مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید کردند; بنابراین هر کاری که خالصانه و فارغ از تعهدات عادی باشد، جهادی است و نقش رسانه های داخلی به ویژه رسانه های داخلی در تبیین آن بسیار مؤثر است.

این مسئول ادامه داد: اگر بخواهیم هر سال پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه جشن بگیریم، هیچ تبلیغ و رفتاری برای مردم ما معنادارتر از اقدام عملی نیست.

حسینی پور با بیان اینکه گوش مردم ما پر از شعارهای مدیران است؛ وی گفت: زمان شعار گذشته است و با حکومت بسیار مردمی ایران دیگر شعار دادن معنا ندارد و این دولت باید عمل کند. بنابراین همه مدیران باید عملگرا باشند.

وی گفت: شاید در روز اول اعلام کردیم که این استان با توجه به طول این استان ظرفیت راه اندازی تاکسی های هوایی را دارد که به ویژه در اوج تردد در استان به مردم دسترسی پیدا کند؛ اما این ظرفیت را به همراه داشت. برخی آن را شعار می دانستند اما در کمتر از دو ماه این وعده محقق شد.

استاندار مازندران تاکید کرد: مدیران عملیاتی باید تلاش کنند تا مردم به صورت عینی ببینند که هر مدیری که شعار می دهد بلافاصله وارد عمل می شود، این یعنی انقلاب اسلامی ایران و ما چیزی جز این نداریم.

این مقام مسئول اضافه کرد: شأن مدیران در شرایط سخت کنونی مردم تنها کار و تلاش است; بنابراین در این استان ظرفیت های عظیمی داریم که باید فعال شود تا به آن چیزی که در شأن این استان به عنوان یک مقصد گردشگری است، برسیم.

حسینی پور گفت: در شهریور ماه سال آینده پذیرای 15 وزیر از کشورهای عضو اکو خواهیم بود و کارهای زیادی برای انجام دادن داریم که لازم است فرمانداران، شهرداران و اعضای شورای شهر ساری و میاندورود برای ارسال پیام مهمی تلاش کنند. این 15 کشور در این مورد.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات اساسی مردم مازندران این است که این استان دارای دانشگاه های مطرح زیادی است که اساتید برجسته کشور نیاز به تدریس دارند و در این دانشگاه ها به جای می گذارند. متاسفانه در چنین استانی اگر فرد یا اساتیدی مجبور باشند صبح به استان بیایند و عصر از طریق نیروی هوایی برگردند، این امکان وجود ندارد! بنابراین انتظار داریم رئیس سازمان هواپیمایی کشور این موضوع را حل و فصل کند.

استاندار مازندران گفت: اینکه این افراد از ابتدایی ترین امکاناتی که همه استان های کشور با تمام خدماتی که برای انقلاب دارند محروم باشند، درست نیست و انتظار داریم هر چه زودتر این وظایف عقب مانده برطرف شود. ممکن است.”

این مقام مسئول از رئیس سازمان هواپیمایی کشور خواست تا با توجه به فاصله چند کیلومتری فرودگاه تا مراکز شهرها، با فعال شدن بالگردهای تاکسی هوایی در سطح شهرها، شرایط را برای استقرار ایستگاه های تاکسی هوایی در شهرها فراهم کند.

حسینی پور یادآور شد: هدف ما از راه اندازی تاکسی های هوایی تسریع در سفرهای درون استانی است و بنابراین در صورت نصب این ایستگاه ها در شهرها شرایط برای مردم مساعدتر می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید