می خواهم اشتباهاتم را جبران کنم/ قبل از هر مسابقه دعا می کنم


ساعت: 10:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897046

مبارز ایرانی سازمان یک قهرمانی از برنامه ها، اهداف و مدل خود می گوید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایرج عزیزپور، مبارز ایرانی سازمان یک قهرمانی، مطمئن است که می تواند پس از پیروزی در 2 مسابقه، چاوز برزیلی را در مبارزه 29 سپتامبر (16 مهر) شکست دهد.

ایرج عزیزپور در این خصوص گفت: مربی نکاتی را در مورد نقاط ضعف و قوت حریف عنوان کرد. قد چاوز برایم مهم نیست، مهم این است که در زمین چه اتفاقی می افتد.

عزیزپور که متولد تهران است در زندگی خود با چالش های زیادی روبرو بوده و اکنون با ۶۷ برد و ۴ باخت رکوردی عالی دارد. او می خواهد به روند پیروزی خود ادامه دهد تا کشور را سربلند کند.

رقابت عزیزپور با چاوز برزیلی در مرحله نیمه نهایی گرندپری کیک بوکسینگ سنگین وزن است. در سمت دیگر جدول «رومن کریکلا» از اوکراین و «گوتو اینوسنته» از برزیل قرار دارند.

عزیزپور 33 ساله پس از پیروزی در دو مبارزه نخست خود مقابل اندرسون سیلوا و اسماعیل لونت، این شانس را دارد که سومین مبارزه خود در این مسابقات را نیز با پیروزی پشت سر بگذارد. یک قهرمانی من برنده می شوم

اگر او در این مسابقه پیروز شود، یعنی. در مرحله نیمه نهایی ممکن است شانس مبارزه با “رومن کریکلیا” را داشته باشد. این دو مبارز پیش از این دو بار در سال های 2018 و 2019 به مصاف یکدیگر رفته اند که عزیزپور در دیدار اول پیروز شد اما در دیدار دوم شکست خورد. عزیزپور قطعا از دیدار مجدد با کریکلیا استقبال می کند.

عزیزپور درباره فرصتی که برای تقابل مجدد با رومن کیریکلیا فراهم شده است، گفت: می خواهم دوباره با او روبرو شوم تا بتوانم اشتباهم را در آخرین مبارزه اصلاح و جبران کنم. من می خواهم ثابت کنم که می توانم دوباره او را شکست دهم. او در مسابقه آخر مرا غافلگیر کرد و به همین دلیل توانست مرا شکست دهد. اما در بازی سوم می توانم او را شکست دهم. رومن قوی است و ضربه محکمی می زند اما نقطه ضعفی هم دارد که نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم.

عزیزپور از خانواده ای 5 فرزندی است. او برای خرج خانواده اش زودتر مدرسه را ترک کرد. با نگاهی به گذشته، او سخت تلاش کرد تا زندگی خوبی برای خانواده اش فراهم کند. در کودکی، بروس لی بت او بود. حالا بعد از گذشت 20 سال، عزیزپور یک مبارز حرفه ای و قهرمان بین المللی است.

عزیزپورا معتقد است که یک مبارز اگر خوب تمرین کند و پیروزی را به عنوان یک “هدف روشن” در ذهن خود داشته باشد، می تواند به یک مبارز بزرگ در عرصه بین المللی تبدیل شود.

عزیزپور خاطرنشان کرد: همیشه قبل از هر مسابقه دعا می کند که خداوند به او قدرت کافی بدهد.

وی در حالی که از حضور در سازمان یک قهرمانی خوشحال بود با اشاره به دیدارش با چاوز گفت: انشاالله برنده می شوم. من 100% آماده ام می خواهم مردم کشورم را خوشحال کنم و پیروز به ایران برگردم.



دیدگاهتان را بنویسید