می خواهم فصلی شگفت انگیز با هواداران داشته باشم/ چالش سختی با تیم های بزرگ کشور خواهیم داشت


ساعت: 09:45
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1877975

سرمربی جدید تیم فوتبال هواداری گفت: جزو تیم هایی هستیم که چالش سختی با تیم های بزرگ کشور خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از رسانه رسمی کانون هواداران؛ ساکت الهامی سرمربی سابق تیم های فوتبال نساجی و تراکتورسازی که به همراه دو باشگاه دو عنوان قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران را کسب کرده بود، با عقد قراردادی رسمی به عنوان سرمربی هواداران معرفی شد. جلسه افتتاحیه سرمربی جدید هواداران که چهارشنبه شب در دفتر کانون هواداران برگزار شد با حضور محمد محمد اسماعیلی رئیس هیئت مدیره و محمدجواد رحیمی مدیرعامل کانون هواداران برگزار شد.

الهامی در اولین مصاحبه خود گفت: ابتدا از دوست و برادرم جناب آقای رضا عنایتی تشکر می کنم که سال بسیار خوبی را برای تیم سپری کردند و خدای ناکرده بتوانیم به راه او ادامه دهیم. مسیری که آن هم مسیر بسیار سختی است. قطعا سال پر استرس و پر چالشی در فوتبال کشورمان خواهد بود. ما هم جزو تیم هایی هستیم که چالش سختی با تیم های بزرگ کشور خواهیم داشت و خدای نکرده بتوانیم به مسئولیتی که بر عهده من گذاشته شده افتخار کنیم و شرمنده این مجموعه بسیار خوب نباشیم.

الهامی به خاطر داشتن 2 قهرمانی در جام حذفی و توقعات زیاد از او. او گفت: «مطمئناً همینطور است و این کار را دشوار می کند. من یک چالش سخت را انتخاب کردم و خیلی دوست داشتم یک چالش دیگر را امتحان کنم. می دانم چقدر سخت است اما این سختی ها مربی را سخت تر می کند. خدای ناکرده بتوانیم در این چالش سخت افتخار کنیم و نتایج بسیار خوبی کسب کنیم و علاوه بر نتایج بسیار خوب، کیفیت فوتبالی را که شایسته هواداران است و سایر تیم ها باید به آن احترام خاصی قائل باشند را ارائه کنیم.

وی درباره دلیل انتخاب هوادار تاکید می کند: دلیل انتخاب بیشتر بحث با مدیران باشگاه است. عواملی که در این مجموعه وجود دارد و آنهایی که به دنبال حاشیه نیستند. و دوست دارم سالی بی پایان را دنبال کنم و خدای ناکرده بتوانیم با این مجموعه سالم کار سالم و منظمی انجام دهیم و افتخار خدمت به فوتبال کشور را داشته باشیم.

سرمربی جدید تیمش در مورد نقل و انتقالات تیمش گفت: او قطعاً طرفدار خوبی برای تیم است و باید ابتدا بچه هایی که قرارداد دارند و آنهایی که باشگاه صلاح می داند را حفظ کنیم و در نهایت ببینیم در کجا کمبود داریم و قطعا بازیکنانی در آن حضور دارند. این موقعیت ها که از نظرات اسمی هستند مشخص هستند. اگر آنها با شرایط ما سازگار شوند، قطعا از آنها استفاده خواهیم کرد. امیدوارم سال خوبی را در کنار هم داشته باشیم، سالی که بعد از آن همه سختی ها را با شیرینی به یاد آورند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید