می خواهم هر 4 جام قهرمانی را با استقلال ببرم/ رویای تمرین آبی ها را داشتم!


ساعت: 18:01
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877898

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال گفت: شما نمی خواهید من یک کار استثنایی انجام دهم و فقط می خواهم 4 قهرمانی استقلال را کسب کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال در این باره گفت: ابتدا از مدیرعامل باشگاه استقلال برای دعوت به این باشگاه تشکر می کنم. استقلال یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های دنیاست، تیمی نزدیک به 40 میلیون هوادار که همیشه به برد عادت کرده‌اند، مثل فصل قبل که با بردهای پیاپی قهرمان شد. من همیشه آرزو داشتم اینجا باشم. این یکی از بهترین لحظات و تجربیات زندگی من خواهد بود و امیدوارم بتوانیم یک قهرمانی دیگر داشته باشیم.

وی گفت: ما همیشه روحیه جنگندگی خود را حفظ خواهیم کرد. دوستانه یا رسمی بودن بازی فرقی نمی کند، همیشه باید برای برد به میدان برویم. من مسابقات استقلال را تماشا کردم و باید بگویم دلیل بردهای استقلال کیفیت بازیکنان این تیم بود. آنها در دفاع خیلی خوب کار کردند و به عنوان یک خانواده با هم جنگیدند. مسابقه فشرده بود و ضرری نداشت.

ساپینتو گفت: استقلال فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و ما باید این روند را در آینده ادامه دهیم. می دانیم که بازگشت یک مسئولیت خطیر برای ماست و همه برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کنند. مطمئنا همه تیم ها بیشتر از قبل با ما می جنگند. ما باید بهتر از همیشه آماده باشیم و حس مبارزه بیشتری داشته باشیم.

سرمربی جدید آبی ها گفت: باید به همه نشان دهیم که توانایی و توانایی برای پیروزی را داریم و روند رو به رشد خود را ادامه می دهیم. این چالش تیم ما برای فصل آینده است. وقتی بازیکنان در روز اول به اردو می آیند، برای بردن باید خیلی عصبانی باشند. آنها یک بار قهرمانی و پیروزی را امتحان کردند و این طعم بسیار خوشایند است و ما نمی خواهیم آن را از دست بدهیم.

وی در پایان گفت: شما نمی خواهید من کار برجسته ای انجام دهم و فقط می خواهم چهار قهرمانی استقلال را کسب کنم. ذهنیت ما یکی است و دوست نداریم بازنده باشیم. این ذهنیتی است که من می خواهم با آن ادامه دهم. چیزی که همیشه از خودم می خواهم و بعد از دیگران. امیدوارم وقتی بازیکنان دور هم جمع شوند فضای دوستانه ای در تیم ایجاد شود و تا آخر بماند. در این فضای صمیمی و خانوادگی فقط می توانیم قهرمان شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید