می خواهم یک برنامه اجتماعی بسازم / برای بازگشت “حالا هورشید” ابراز امیدواری کنم.


ساعت: 16:39
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818732

رضا رشیدپور با ابراز امیدواری نسبت به بازگشت برنامه حالا هورشید نسبت به تولید چنین برنامه هایی ابراز تمایل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا رشیدپور مجری و تهیه کننده تلویزیون که شب گذشته 11 فروردین مهمان برنامه خندوانه بود در پاسخ به سوال یکی از مهمانان این برنامه درباره ساخت فصل جدید برنامه صبحگاهی حالا خورشید گفت: : «حالا هورشید» یکی از علایق درونی عجیب من است؛ ایجاد یک برنامه اجتماعی که بتواند در زمینه های مختلف موثر باشد. خدا را شکر 700-800 «حالا خورشید» که پخش شد مورد قبول مردم بود. نمی گویم برنامه خاصی بود اما قابل قبول بود.

وی افزود: امیدوارم شرایط به زودی فراهم شود. آرزوی من این است که یک برنامه اجتماعی در این سبک و سیاق اجرا کنم، چون یک دوره برنامه سرگرم کننده حدودا 130-140 قسمتی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم مردم این حداقل نتیجه را بدهند. دوست دارم دوباره برنامه ای در حوزه اجتماعی بسازم و امیدوارم شرایطش فراهم شود.

رامبد جوان رضا رشیدپور را مجری بهتری برای برنامه های اجتماعی خواند و گفت: شما این همه تجربه در چنته دارید و خوب می دانید و در کل تعداد افرادی که می توانند چنین برنامه ای را اجرا کنند بسیار کم است. تعداد افرادی که می توانند “آخرین سیم” را بسازند بیشتر از تعداد افرادی است که می توانند “اکنون خورشید” را بسازند.

رشیدپور که در یک سال گذشته مجری مسابقه سرگرمی «لست وایر» در شبکه سه سیما بوده است، با بیان اینکه امیدوار است بتوانم دوباره برنامه های اجتماعی بسازم، گفت: من اصلا آدم جذابی برای تفریح ​​نیستم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید