می خواهیم تا جایی که ممکن است از گروه خود امتیاز بگیریم/ با تمام توان مقابل انگلیس بازی می کنیم


ساعت: 18:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912459

خیلی خوب است که ما در ایالات متحده فوتبال هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: وقتی در چنین مسابقاتی شرکت می کنیم سعی می کنیم با تمام توان بازی کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا از دوحه; کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار فردا با تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی 2022 قطر گفت: از حضور شما متشکرم. من افتخار می کنم که نماینده فوتبال ایران هستم و از همه کسانی که برای برگزاری جام جهانی زحمت کشیدند تشکر می کنم. امیدوارم همه از این مسابقات لذت ببرند. به همه بازیکنان و همه تیم های ملی تبریک می گویم و برای همه آنها به جز بازی مقابل ایران آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم مسابقات خوبی داشته باشیم و خاطرات خوبی را حفظ کنیم.

وی در ادامه گفت: اتفاق فوق العاده ای است که در این مسابقات شرکت می کنم و در کنار بهترین بازیکنان جهان حضور داریم. امیدوارم از این مسابقه که می توانم آن را “US Soccer” بنامم لذت ببریم. انگلیس یکی از بهترین تیم های جهان است اما کاری که ما انجام دادیم نشان داد که می توانیم آنها را شکست دهیم. سرمربی انگلیسی چند سالی است که این تیم را در اختیار دارد و آنها در جام جهانی گذشته به نیمه نهایی رسیدند. اما ما فقط سعی می کنیم در سطح آنها بازی کنیم.

کی روش درباره رویارویی حساس فردا اذعان کرد: هدف ما این است که در هر دقیقه از بازی خوب باشیم. ما روحیه جنگندگی خوبی داریم و می توانیم از آن استفاده کنیم. کاری که ما انجام داده ایم این است که بازیکنان جوانی را به تیم آورده ایم و سعی کرده ایم در برزیل عملکرد خوبی داشته باشیم. زمانی که تیم را تحویل گرفتم در اروپا یک بازیکن داشتیم و الان 17-18 بازیکن داریم. نمی دانم منظور شما چیست، اما ما اینجا هستیم تا کاری کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

وی درباره اهمیت بازی با انگلیس گفت: این مهم ترین بازی ماست زیرا بازی بعدی ماست. ما در رقابت های مهمی شرکت کرده ایم اما این اولین بازی است که مقابل انگلیس بازی می کنیم. این بازی برای من خیلی مهم است اما برای بازیکنان خیلی مهمتر است. این همان چیزی است که آنها از کودکی رویای آن را داشتند. امیدواریم بازی خوبی ارائه کنیم. غافلگیری حریف در چنین مسابقاتی سخت است. مهم است که در طول مسابقه متمرکز بمانیم. وقتی در چنین مسابقاتی هستیم سعی می کنیم با تمام توان بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی در ادامه به تشریح انگلیس پرداخت و گفت: آنها با توجه به نتایج اخیر خود کاندیدای حضور در فینال و کسب این جام هستند. آنها طوفان استعداد خارق العاده ای دارند. با هری کین در خط جلو، تیم انگلیس عملکرد فوق العاده ای داشت. آنها توانستند به فینال اروپا راه یابند. هر چه در مورد ارزش این تیم گفته شود، باز هم کم است. ما باید در هر دقیقه از مسابقه برنامه خود را داشته باشیم و با روحیه جنگندگی منحصر به فرد وارد زمین شویم.

وی درباره اینکه آیا از کسی نصیحت کرده است که فردا حریف خود را شکست دهد، تاکید کرد: نه، از هیچکس نصیحت نگرفته ام. من از همکارانم می شنوم، اما صحبت ها عادی است. بازیکنان انگلیسی بازیکنان بسیار خوبی هستند و بسیار منظم هستند و همیشه در قلب من هستند. من با نسلی از بازیکنان مانند اسکولز کار کرده ام، اما نسل جدید رویکردی عمل گرایانه دارد و این آنها را به تیم بسیار خوبی تبدیل می کند.


8cf70720 7529 4058 846a 23747ab3c72a خبر خاکستری


ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید