می خواهیم در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی مدال بگیریم/ در حال حاضر تنها 4 بازیکن در تیم ملی هندبال قطعی شده اند. من همه چیز را با یک چشم می بینم


ساعت: 17:04
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1882000

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: همه بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می شوند اعضای تیم هستند و من با یک چشم به آنها نگاه می کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ وسلین ویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان درباره گروه ایران در جام جهانی گفت: گروه سختی داریم. اسپانیا مهم ترین رقیب ما است و سال ها در جام جهانی حضور داشته است. مونته نگرو تیمی جوان اما قدرتمند دارد. بیشتر بازیکنان او در لیگ آلمان حضور دارند و این غافلگیری مسابقات قبلی قهرمانی اروپا بود. ما چیز زیادی درباره شیلی نمی دانیم، اما آنها در جام جهانی قبلی نمره بدی نگرفتند.

وی در ادامه درباره شانس صعود تیم ملی از گروهش اظهار داشت: نمی توانم به طور قطع بگویم چند شانس برای صعود داریم. بعد از اردوی پیش رو، رفتن به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و حضور لژیونرها می توانم ارزیابی خوبی داشته باشم، بعد از لغو بازی های آسیایی، اسب مسابقه مهمی برای ماست. تمام تلاش خود را می کنیم تا با مدال از بازی ها برگردیم.

وویویچ در خصوص وضعیت لژیونرهای تیم ملی هندبال گفت: همه بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می شوند اعضای تیم هستند و من یک چشم به آنها دارم. همه بهترین هستند و من از عملکرد آنها قدردانی می کنم. شاهو نصرتی، پوریا نوروزی نژاد، سجاد استاکی و افشین صادقی فعلا حضور خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی هندبال در پایان گفت: بزرگترین چالش من حضور در ایران بود. به من می گفتند با وجود افتخاراتی که دارم چرا می خواهم به ایران بروم و من می گفتم با ایران افتخاری کسب نکرده ام و افتخار می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید