می دانستم مجیدی دوباره از استقلال می رود

می دانستم مجیدی دوباره از استقلال می رود

ادموند اختر بازیکن سابق استقلال در خصوص موضوع جدایی فرهاد مجیدی از استقلال اظهار نظر کرد.

من از قبل می دانستم که او دوباره تیم را ترک می کند

مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه انتظار دارم فرهاد مجیدی از این تیم جدا شود، گفت: انتظار داشتم فرهاد مجیدی قبل از پایان لیگ استقلال را ترک کند. چون بار اولش نبود اما برای چهارمین یا پنجمین بار از استقلال جدا شد و وارد شرایطی شد که هیچکس انتظارش را نداشت.»

این حرکت فرهاد در فوتبال حرفه ای است

وی افزود: البته در بحث فنی و حرفه ای به او این حق را می دهم که تیمش را عوض کند. حالا بحث پول است یا موقعیت مهم نیست. اما این طرز تفکر برای مربیان ایرانی درست نیست.» بازیکن سابق استقلال افزود: بارها گفته ام فوتبال ایران فوتبال احساسی است نه فوتبال حرفه ای. اگر او حرفه ای بود همین الان از کمک داور ویدئویی برخوردار بودیم. از اینجا می توان فهمید که این فوتبال یک فوتبال احساسی است. فرهاد مجیدی با احساسات 40 میلیونی استقلالی ها بازی می کند.

اختر افزود: اکنون دیگر مجیدی سه ماه قبل، یک ماه پیش و یک هفته پیش در ذهن هواداران مجیدی نیست. زیرا 90 درصد طرفداران استقلال را نوجوانان و جوانان زیر 25 سال تشکیل می دهند که بسیار احساساتی هستند. – قطعاً در مورد آنها اینطور نیست.

جذب این جدایی برای مردم سخت است

پیشکسوت استقلال گفت: از نظر حرفه ای درست بود. شاید مجیدی هیچ وقت نمی توانست چنین پیشنهادی برای فوتبال امارات بدهد. فوتبالی که به هیچ وجه با فوتبال ایران قابل مقایسه نیست. این حق مجیدی بود که این کار را انجام دهد، اما چون اولین بار نبود، جذب آن برای هواداران سخت است.»

وی افزود: یادمان می آید یک بار گفتیم که به خاطر پسرش می خواست به امارات برود اما فوتبال قطر را رها کرد. در فوتبال همه چیز پول نیست. خدا را شکر هرکسی به اندازه خودش پول دارد. مرد در جایگاه مجیدی از 500 میلیارد تومان تا 700 میلیارد تومان یا هزار میلیارد تومان با 1500 میلیارد تومان فرقی نمی کند. بگیریم “.

مجیدی در استقلال مجیدی شد

فوتبالیست سابق تیم استقلال یادآور شد: افراد خیلی بزرگتر از فرهاد مجیدی به این باشگاه آمدند و رفتند. مجیدی که نه در بحث مربیگری و نه در بحث بازیگری چهره بزرگی نبود. تنها چیزی که دارد استقلال است. این ویترین این باشگاه است. مثلا؛ آیا حسین زاده سایپا همان حسین زاده استقلال بود؟ شاید حتی حسین زاده سایپا از نظر فنی بهتر از حسین زاده استقلال بود، اما چیزی که حسین زاده استقلال را برجسته کرد، ویترین استقلال بود. پس مطمئن باشید استقلال از جدایی مجیدی متضرر نمی شود.

کارشناس استقلال گفت: هر بار که بازیکن یا مربی از استقلال می رود بعد از مدتی فرد بهتری به استقلال می آید. فقط شاید در مدت کوتاهی تیم مشکلات جزئی داشته باشد. به عنوان مثال رفتار فرهاد مجیدی منجر به از دست دادن حداقل سه قهرمانی آزاد شد اما در نهایت استقلال آسیبی ندید.»

از نظر حرفه ای نمی توان مجیدی را نقد کرد

اختر توضیح داد: شاید فرهاد مجیدی فکر می کرد از زمانی که با استقلال قهرمان شد با کوچکترین اتفاقی به او زنگ می زنند و برمی گردد و دوباره سرمربی استقلال می شود، اما جوانی احساسی بسیار بعید است. استقلال امروز فوتبال ایران را دوست خواهد داشت. او را به اندازه قبل مجیدی اما از نظر حرفه ای کاری انجام نداد که قابل انتقاد باشد اما از نظر احساسی این اقدام او اصلا درست نبود.

دیدگاهتان را بنویسید