می گویند چرا تغییرات در تیم های والیبال زیاد است/ تیم های قدرتمندی برای المپیک داریم


ساعت: 15:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889353

نونهالان تیم ما وزنه های قدرتمندی برای آینده تیم ملی خواهند بود

رئیس فدراسیون والیبال گفت: می گویند چرا تغییرات زیادی در تیم های والیبال ایجاد می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در خصوص آخرین وضعیت تیم والیبال کشورمان گفت: از فروردین ماه تا کنون هیچ وقت آزاد و بازی های تدارکاتی متناوب در تمامی رده های سنی دختر و پسر نداریم و سطح را افزایش داده ایم. آماده سازی همه رده ها و به عنوان نمونه این تیم ما در این مسابقات کشورهای اسلامی حضور دارد. البته اعضای تیم A هم در لیگ ملت ها حضور داشتند و گروه بزرگسالان ما نیز هفته آینده برای یک یا دو بازی تدارکاتی قبل از جام جهانی راهی لهستان خواهند شد.

وی افزود: دختران کشورمان نیز پیش از این دیدارها 3 بازی در ترکیه و 3 بازی در قزاقستان انجام دادند و برای آماده شدن برای جام ملت های آسیا در این دیدارها شرکت می کنند.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به اهداف و برنامه های این فدراسیون خاطرنشان کرد: امیدوارم در جمع چهار تیم برتر بانوان و آقایان آسیا قرار بگیرم و این هدف در گرو بازی های تدارکاتی مستمر است که تا اینجای کار خوب پیش می رویم. قطعا برای المپیک پاریس و المپیک 2028 تیم های قدرتمندی خواهیم داشت.

وی در پایان در گفتگو با رادیو ورزش قونیه درباره تجدید تیم و نسل جوان و فرصتی که دارند، گفت: قبلا به جوانان فرصت نمی دادیم اما در این مسابقات به جوانان فرصت دادیم. شانسی برای اثبات خودشان است و گاهی می گویند چرا اینقدر تغییرات زیاد است که جواب را باید در همین ظرفیت سازی و رشد بازیکنان جوان جست وجو کرد که هر کدام می توانند سربار تیم ملی بزرگسالان ما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید