ناامنی آرزوی دشمن است/ دشمن به شدت نگران وحدت است


ساعت: 12:20
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880153

نماینده ولی فقیه در عراق گفت: دشمن به جای اینکه با ما بجنگد ما را به جنگ با یکدیگر تشویق می کند باید مردم را از توطئه دشمن آگاه کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ آیت الله سید مجتبی حسینی پیش از ظهر امروز در اجلاس علمای اهل سنت استان گلستان اظهار داشت: این که بین امت اسلامی اختلاف ایجاد می کنند و با ایجاد اختلاف تلاش می کنند حکومت کنند، عمل استکباری است.

نماینده ولی فقیه در عراق ادامه داد: دشمن ما را تشویق می کند که به جای جنگ با ما، با یکدیگر بجنگیم. ما باید مردم را از توطئه دشمن آگاه کنیم.

آیت الله حسینی تصریح کرد: ما بیش از دو میلیارد مسلمان در دنیا داریم و این مسلمانان باید بدانند که همه برادرند و حتی ما با دیگر ادیان الهی سر جنگ نداریم.

وی افزود: برادران اهل سنت سیستان و ترکمن های ما و سایر برادران اهل سنت استان های کشور بر اساس سمینارهای وحدت که در سطح ملی برگزار می شود با اهل بیت(ع) آشنا و محبت می کنند.

این مسئول گفت: بسیاری از برادران اهل سنت ما در مجالس عروسی مداحی اهل بیت علیهم السلام هستند و در میان برادران اهل سنت نیز به امام رضا (ع) ارادت دارند.

آیت الله حسینی بیان کرد: دشمن به شدت نگران وحدت ما و دیدگاه جمهوری اسلامی است که همه جا سرکوب شده است.

وی گفت: سال هاست که دشمن به دنبال اختلاف بین مسلمانان است و گروه های تکفیری زیادی توسط انگلیسی ها و آمریکایی ها ایجاد شده است و باید بیدار شویم و به مسلمانان بفهمانیم که هر چیزی که باعث اختلاف شود کار دشمن است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: بحث وحدت موضوع بسیار مهمی است که باید تبیین شود و دشمن شناسی از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کنیم.

آیت الله حسینی افزود: ناامنی خواسته دشمن است و دشمن به دنبال تفرقه و خشونت در بین مسلمانان است و ما به عنوان یک روحانی باید منادی وحدت باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید