ناامن جلوه دادن کشور هدف دشمن/ ملت بیدار ایران و خنثی کردن توطئه دشمنان است.


ساعت: 11:18
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906302

امیری با بیان اینکه هدف دشمن ناامن نشان دادن کشور است، گفت: مردم بیدار ایران توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرعلی حیدر امیری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنانمان در حادثه شیراز اظهار داشت: چنین حوادثی پیش بینی شده بود زیرا در این مدت نیروهای امنیتی در بدو ورود تعداد زیادی از گروهک های تروریستی را به هلاکت رساندند. کشوری را که اسلحه و مهمات داشت دستگیر کردند، دشمنان بیکار ننشسته اند و سعی می کنند ایران را خطرناک جلوه دهند.

وی افزود: چشمان بیدار سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای مسلح در جای جای کشور حافظ جان، مال و ناموس مردم هستند.

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا تصریح کرد: دشمنان سعی دارند ایران را شبیه سوریه و یمن کنند و با شایعه و دروغ سعی در آسیب رساندن به امنیت دارند و در این راستا دشمن ربات هایی برای کمک به آنها در جنگ رسانه ای آورده است. دروغ می گویند. روی هشتگ ها و از طرفی انسان های ربات مانند این دروغ ها را باور می کنند و بدون هیچ فکر و تحقیقی این دروغ ها را می پذیرند و فریب می خورند.

امیری گفت: پروژه آدم کشی، قیام و نشر اکاذیب یکی از مهمترین اهداف دشمن است که متأسفانه عده ای خیلی ساده این دروغ ها را باور می کنند. امروز ضد انقلاب و دشمنان دست روی قومیت ها و هتک حیثیت هایی که باید از سوی ملت انجام شود، گذاشته اند.» بیدار باشیم و با بیان واقعیت ها و آگاه سازی جوانان از این شرایط عبور کنیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در قبال تخریب کنندگان امنیت جدی است، تصریح کرد: این کشور متعلق به امام زمان (عج) است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران حتی از جناح ها و فتنه های قوی تر از این کشور عقب هستیم. گذشت و قطعا این مرحله را با هم پشت سر خواهیم گذاشت.

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا گفت: دشمنان دست به دست هم دادند تا کشور را تجزیه کنند، اما بهتر است بدانیم که این حوادث نه می تواند نظام را به زمین بزند و نه به اهداف خود می رسد و فقط مشکل ایجاد می کند، این کشور شهدای زیادی دارد. و خون هر شهید عامل انقلاب است.

امیری با تاکید بر جهاد تبیین تصریح کرد: باید بتوانیم درست تبیین و روایت کنیم تا دشمنان تحریف نکنند، این موضوع بسیار مهمی است که می تواند نقش بسیار مهمی در آگاه سازی جوانان داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید