ناراحتی سرمربی پرسپولیس از تقابل پرسپولیس؛ آیا کمبود کار وجود دارد؟

ناراحتی سرمربی پرسپولیس از تقابل پرسپولیس؛  آیا کمبود کار وجود دارد؟

اخیرا بحث سپهر حیدری کاپیتان سابق پرسپولیس در این باشگاه مطرح شده است. همچنین طی هفته های گذشته حیدری در حال مذاکره با باشگاه ذوب آچان برای تصدی سرپرستی آن باشگاه بود که در نهایت این اتفاق نیفتاد. سپر که چندین سال در پرسپولیس حضور داشت و گل قهرمانی آن تیم را در لیگ هفتم به دراماتیک ترین شکل ممکن به ثمر رساند، جدا از اینکه یکی از تحصیلکرده های فوتبال ما محسوب می شود، محبوبیت زیادی در بین پرسپولیسی ها دارد. البته فعلا صحبتی از حضور او در مدیریت باشگاه پرسپولیس نیست. با سپهر درباره اتفاقات اخیر و البته شرایط فعلی پرسپولیس گفت وگویی داشتیم که در ادامه می خوانید:

وضعیت این روزهای پرسپولیس را در آستانه دیدار این تیم مقابل ذوب آچان چگونه می بینید؟

خب پرسپولیس با نقل و انتقالات شروع خوبی داشت، اما عجیب بود که خرید بازیکنان مورد نظر کادرفنی متوقف شد. بازیکنان خوبی به پرسپولیس آمده اند اما احساس می کنم تیم متعادل نیست و قطعا به یک مهاجم نیاز دارد. شروع لیگ برای تیمی که مدعی قهرمانی است بسیار مهم است. امیدوارم خواسته های برحق یحیی گل محمدی برآورده شود و پرسپولیس در پست هایی که نیاز به بازیکن دارد تقویت شود.

هواداران پرسپولیس مدت ها منتظر حضور یک مهاجم خارجی در تیمشان بودند اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. در این مورد چه خواهید گفت؟

بله، واقعا اعصاب همه هواداران به خاطر جذب یک مهاجم خارجی به هم ریخته است. نمی دانم چه شد که باشگاه نتوانست مهاجم خارجی بیاورد. آیا جذب بازیکن خارجی اینقدر طول می کشد یا اصلا کار سختی است؟ نمی دانم چرا این اتفاقات افتاد اما پرسپولیس اصلا زیبا نیست. حداقل کار مدیریت جذب بازیکن است و به نظرم خیلی سخت نیست. در هر صورت باید خواسته های یحیی گل محمدی برآورده شود و مهاجم وعده داده شده آنها هر چه سریعتر وارد میدان شود.

در چند روز اخیر شایعه حضور شما در باشگاه پرسپولیس شنیده می شود. آیا در این مورد با شما بحثی شد؟

من خودم این چیزها را در فضای مجازی دیده ام اما اصلا صحبتی با من نشده است. همه می دانند که من عاشق پرسپولیس هستم و به پرسپولیسی بودنم افتخار می کنم. کمک به پرسپولیس در هر پستی افتخار است. حتی بسیاری از هواداران در فضای مجازی به من لطف داشتند و از من می خواستند که به باشگاه کمک کنم. ولی کسی با من حرف نمیزنه معتقدم هرکسی که در پرسپولیس کار می کند باید نسبت به نام این تیم تعصب داشته باشد. من خودم نمی گویم اما ما پیشکسوتان متعصب و تحصیلکرده ای در پرسپولیس داریم که هر کدام می توانند به پرسپولیس بزرگ کمک کنند.

ماجرای حضور شما در باشگاه ذوب آهن از کجا شروع شد؟

ابتدا باید از دوست عزیزم مهدی تارتار که یکی از مربیان خوب فوتبال ایران است تشکر کنم. همچنین از مدیرعامل باشگاه ذوب آهن و گروه این تیم که به من لطف داشتند. من سال ها در ذوب آچان بازی کردم و این تیم را دوست دارم. حتی به اصفهان رفتم و با مدیران این باشگاه رو در رو مذاکره کردم اما در نهایت توافقی حاصل نشد و با کمال احترام برای هم آرزوی موفقیت کردیم. اگر در آینده این اتفاق بیفتد و شرایط مهیا شود در خدمت باشگاه خوب ذوب آچان و هوادارانش خواهم بود.

اگر ناظر ذوب آهن را قبول می کردی باید در هفته اول به مصاف پرسپولیس می رفتی.

شاید باور نکنید اما این مورد برای من بسیار گیج کننده بود. رویارویی با پرسپولیس واقعا یکی از سخت ترین کارهای دنیا برای من است. ایستادن مقابل تیمی که دوستش داری خیلی سخت است. به هر حال من سعادت نداشتم در خدمت ذوب آچان باشم اما برای این تیم و مجموعه خوبشان آرزوی موفقیت دارم. پرسپولیس هم همه می دانند که چقدر آنها را دوست دارم و برای آنها آرزوی قهرمانی در فصل آینده دارم.

دیدگاهتان را بنویسید