ناراحتی عجیب ستاره جدایی طلب استقلال; ستاره جدا شده؟

ناراحتی عجیب ستاره جدایی طلب استقلال;  ستاره جدا شده؟

رشید مظاهری دروازه بان استقلال که فصل سختی را با آبی ها پشت سر گذاشت، سرانجام روز شنبه در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شد و درباره اتفاقات چند روز پیش در تمرین توضیحاتی ارائه کرد. ظاهرا مشاهری در برخی از تمرینات و در بازی درون تیمی بر سر برخی بازیکنان استقلال فریاد زد که باعث شد کادر فنی این بازیکن را به کمیته انضباطی باشگاه معرفی کند. در نهایت کمیته انضباطی باشگاه استقلال 5 درصد از قرارداد این بازیکن را لغو کرد و با هماهنگی کادر فنی به او اجازه بازگشت به تمرینات را داد.

روزهای سخت
مظاهری بدون شک بدترین روزهای فوتبالش را پشت سر می گذارد. او علاوه بر مشکلات فوتبالی در استقلال درگیر مشکلات کاری و شخصی است که تمرکز این بازیکن را نیز تحت تاثیر قرار داد. رشید حتی به کمیته انضباطی باشگاه توضیح داد که درگیر برخی مشکلات غیرفوتبالی است اما تلاش می کند تمرکز از دست رفته اش را به دست آورد. این دروازه بان که پس از حواشی متعدد از پنجره تابستانی به جمع آبی ها بازگشت و قرارداد خود را تمدید کرد، پس از دیدار هفته دوم مقابل ذوب آهن که با حسینی مصدوم وارد زمین شد، نتوانست دوباره به استقلال بپیوندد. شرایط برای او سخت تر می شود. مهم ترین نکته این است که فرهاد مجیدی رابطه خوبی با این بازیکن ندارد و همین مشکل امیدها را برای حضور در دروازه استقلال کم می کند.

من دوست ندارم حرف بزنم
دیروز دقایقی با مصاحری صحبت کردیم. وی که تمایلی به گفت و گو با خبرنگاران درباره روزهای سختی که وجود ندارد به همشهری ورزشی گفت: با وجود اینکه در این مدت بازی نکرده ام اما همیشه طرفدار استقلال بوده ام چون موفقیت این تیم برایم مهمتر است. و هفته ها که از طریق آن به استقلال می گذرد. . برای من سخت بود و شرایط به گونه ای است که گاهی حتی از فوتبال ناراحت می شوم اما نمی خواهم دست از مبارزه بردارم. با تیم تمرین می کنم و حتی به صورت انفرادی تمرین می کنم تا از اهدافم دور نشوم. خیلی ها انتظار دارند اتفاقات بدی برای من بیفتد اما من عقب نشینی نمی کنم و با خودم گفتم باید روزهای خوبم در فوتبال را تکرار کنم.»

yektanet.com

آیا رشید از هم جدا می شود؟
مظاهری وقتی رضایت فرهاد مجیدی را برای بازگشت به استقلال دریافت کرد، هرگز تصور نمی کرد که چنین شرایط عجیبی را در این تیم تجربه کند و یک رزیدنت تمام عیار شود. حالا باید تا نیم فصل لیگ برتر منتظر ماند و دید تکلیف مظاهری چه می شود. آیا او همچنان در استقلال بی حوصله خواهد بود یا کادرفنی باشگاه را متقاعد به جدایی خواهد کرد؟ در هفته های اخیر همواره نام رشید به عنوان یکی از گزینه های پرسپولیس برای تقویت خط دروازه مطرح بوده و شاید برخی منتظر تصمیم جنجالی مظاهری باشند. وقتی از او می پرسیم امکان رفتن به پرسپولیس وجود دارد، می گوید: «پرسپولیس؟ من بازیکن استقلال هستم و تمام تمرکزم روی تیمی است که با آن قرارداد دارم. من روی آینده تمرکز ندارم و می دانم که باید روی تیم و کارم تمرکز کنم. مهم این است که بتوانیم وضعیت فعلی را تغییر دهیم.»

دیدگاهتان را بنویسید