ناراضی از نتایج جام جهانی نروژ/


ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813071

هزینه های بازسازی و ساخت خارج از بودجه فدراسیون بود.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: برخی از هیئت های کشتی منفعل هستند و اگر اینطور باشد در برخی هیئت ها تجدید نظر خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ; ششمین سمینار مشترک هیئت های کشتی استان های سراسر کشور صبح امروز با حضور روسای هیئت ها و مسئولان فدراسیون کشتی در سالن میرابوالقاسم فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در این نشست گفت: برخی از هیئت های کشتی منفعلانه عمل می کنند و این در راستای اهداف فدراسیون کشتی و توسعه کشتی در کشور نیست. اگر اینطور باشد، برخی از هیئت ها بررسی خواهند شد. برگزاری مسابقات در سطح استان، حضور در لیگ و همچنین میزبانی مسابقات کشوری یکی از عوامل موثر برای توسعه مبارزات در استان ها است و قطعا هیئت هایی که در این عرصه فعالیت بیشتری دارند موفق خواهند بود و شاهد خواهیم بود. نتیجه در سالهای بعد

وی افزود: برخی رزمندگان دلسوز از جمله مربیان سازندگی توانسته اند مبارزه را به استان تبدیل کنند و این نشان می دهد که اگر تلاش های لازم انجام شود قطعا موثر خواهد بود. وقتی نایب رئیس اول در فدراسیون کشتی و در اردوی تیم ملی حضور داشته باشد و نشان دهد که به مبارزه توجه شده است، بسیار ارزشمند است. دلیل این توجه موفقیت ها و افتخاراتی است که این ورزش تاکنون کسب کرده است.

رئیس فدراسیون کشتی درباره نظام کلی گفت: من به عنوان نماینده جامعه کشتی در کشور در فدراسیون حضور دارم و وظیفه خود می دانم که برای اعتلای این عرصه تمام تلاش خود را انجام دهم. یکی از موضوعاتی که فدراسیون کشتی در آن سرمایه گذاری زیادی می کند، حوزه فناوری اطلاعات و استفاده از فضای مجازی است که بستری برای ثبت نام تمامی رزمی کاران و مربیان در سامانه کلی کشتی قرار داده ایم. یکی از امکانات ارائه شده در این سیستم؛ یعنی مربیان می توانند ویدئوهایی را با مهارت های کشتی خود آپلود کنند تا توسط هیات علمی ما در موسسه بررسی شود و قطعا این روش مشکلات بسیاری از مربیان را حل می کند.

وی گفت: یکی دیگر از اهداف ما اجرای فنون و شگردهای خاص قهرمانان مبارزه است و قطعا آنچه از مبارزه دارم یزدانی نیست و یزدانی ندارم و اگر بتوانیم آن را ندارم. می تواند همه این ترفندها را انجام دهد.» در فضای مجازی به عنوان یک فیلم قرار دهید، نتیجه را در مربیان و کشتی گیران خواهیم دید، در حال حاضر وضعیت مربیان از نظر دانش فنی موضوعیتی ندارد و تمام تلاش موسسه کشتی و کشتی استان باید دانش و سطح فنی مربیان خود را افزایش داد.

منشی اذعان داشت: به دنبال ناصر نورباش و ابراهیم مهربان باشید و برای آگاهی بخشی به ولایت خود درس بگیرید، من هم نمی توانم کار شما را انجام دهم! شما باید درگیر مبارزه استان و کشور باشید و اگر وقت بگذارید مطمئن باشید بحمدالله در این زمینه پاسخ خواهیم گرفت. من قانون 60 ساله را قبول ندارم، به نظرم مربی ای که صلاحیت فنی و بدنی دارد و می تواند به مبارزه کشور کمک کند باید به کارش ادامه دهد و مربی که صلاحیت فنی و بدنی ندارد باید کارتش را باطل کنند؛ البته باید گفت که این مربی که صلاحیت فنی و بدنی ندارد باید کارتش را بگیرد. ادامه این کار و تکمیل آن بر عهده رئیس هیئت و موسسه کشتی است.

وی درباره مربیان گفت: امروز مشکل مبارزه ایران را یکی در مربیان و یکی در روسای هیئت های کشتی می بینم. اگر مربی ما مسلح به دانش فنی روز باشد و رئیس هیئت کشتی ما وظایف خود را به درستی انجام دهد، دعوا در روستا بیشتر می شود. نمونه‌هایی را قبلاً در برخی استان‌ها داریم که یک مربی سازنده توانسته چند رزمنده را به تیم ملی معرفی کند و یا یک تیم کشتی با برگزاری مسابقات مختلف و میزبانی از اردوهای تیم ملی با انگیزه دادن به رزمندگان خود، عملکرد رزمندگان خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. مبارزان. بگذارید وجود داشته باشد.

رئیس فدراسیون کشتی با تقدیر از رسانه ملی خاطرنشان کرد: رسانه ملی; شبکه سه و بخصوص ورزش مدتهاست که منعکس کننده مبارزات بوده و ما از آنها قدردانی می کنیم زیرا کشتی را در کشور ترویج می دهند و فکر می کنم وظیفه خود را برای ترویج ورزش ملی و پر افتخارترین ورزش کشور انجام داده اند. با توجه به عملکرد هیئت های کشتی، فدراسیون کشتی به آنها کمک مالی می کند و اگر هیئتی عملکرد خوبی داشته باشد، سالانه تا 400 میلیون تن می توانیم کمک مالی کنیم.

وی در جام جهانی نروژ گفت: اگرچه کشتی گیران ما افتخار می کردند، اما نباید از این نتایج خوشحال باشیم و مبارزه ما شایسته این است که به عنوان بهترین تیم جهان شناخته شویم. اگر کار کند محقق می شود و باید با تلاش و پشتکار زیاد در المپیک 2024 پاریس مدال های طلای بیشتری کسب کنیم، وقت نداریم و باید سریع کارها را جلو ببریم. همه چیز باید دست به دست هم بدهد. چه ساخت و چه کار فنی و آموزشی و بالاخره کشتی کشور باید به جایی برسد که دنیا حرف اول را از همه لحاظ داشته باشد.

دبیر در خصوص اخلاق نیز گفت: کشتی ورزش سنتی، مذهبی و تاریخی ماست و قهرمانان آن نیز باید نمونه یک انسان با اخلاق و مؤمن باشند. نه اینکه بخواهند آنطور که می خواهند رفتار کنند و اگر فردی در تیم ملی حضور دارد و قهرمان کشتی شده است، باید این چیزها را حفظ کند. چرا که قهرمانان ما الگوی جامعه ایرانی اسلامی هستند و اگر چنین باشد مطمئناً لطف خداوند شامل حال ما خواهد شد و نتایج بهتری حاصل خواهد شد.

وی افزود: هزینه های اردوها بسیار بالاست اما اگر رئیس هیئت فکر می کند مربی استعداد پیشرفت در دانش فنی و علمی را دارد باید ما را برای حضور در اردوهای تیم های پایه معرفی کند و با تیم ملی برای پیشرفت فنی تجربه کسب خواهد کرد و پس از حضور این مربی در استان خود قطعا می تواند تاثیر خوبی روی رزمی کاران این استان داشته باشد و در عین حال آماده اعزام هستیم و داریم. سعی شد کشتی گیران زیادی را برای کسب تجربه به مسابقات بین المللی مختلف بفرستد و خریدهای دانکلوف و نیکولای پتروف در بلغارستان و جام یاساردوگو با هدف شکست کشتی در مسابقات بین المللی بود.تجربه: بهتر است در مسابقات اصلی شکست بخورید.

رئیس فدراسیون کشتی درباره خانه‌های کشتی گفت: هزینه‌ها را صرف تجهیز، تعمیر و بازسازی خانه‌های کشتی شهید ابراهیم هادی، شهید مصطفی صدرازاده و زنده یاد توفیق جهانبخت کردیم. می توانستیم این سالن ها را به مدت 14، 20 و 18 سال به صورت رایگان اجاره کنیم و اکنون با هزینه تجهیز اردوی تیم ملی کشتی از جمله ساخت رستوران و استخر، می توانیم این مجموعه ها را به صورت رایگان تا سقف اجاره کنیم. تا 30 سال

وی در این خصوص تصریح کرد: به دنبال ساخت سالن سینما، سالن کنفرانس، سالن بدنسازی در کمپ تیم ملی و همچنین احداث ساختمان اداری فدراسیون هستیم و خدای نکرده به زودی کشتی تکمیل شده در کشور مجموعه و از تمام جهات غیر ضروری خارج. البته هزینه های انجام شده در این موارد خارج از بودجه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بوده و از سوی فدراسیون کشتی اهدا خواهد شد. یکی دیگر از اهداف ما تجهیز و بازسازی کامل هفتمین سالن شهدای تایر تهران است. زیرا زمانی که کشتی از این سالن خارج شد، روح کشتی از تهران خارج شد و حتی کل کشتی ایران را تحت تاثیر قرار داد.

دبیر خانه کشتی در خاتمه گفت: با همکاری هیئت کشتی استان تهران این سالن را برای مسابقات کشوری خود آماده می کنیم تا شاهد اوج گیری مبارزه و حضور پرشور تماشاگران در تهران باشیم.: مسابقات قهرمانی کشور که برگزار شد. امسال به ویژه مسابقات کشتی آزاد گلستان جرات کرده است که یکی از بهترین مسابقات چند دهه اخیر باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید