نارضایتی همزمان بازنشستگان و کارگران رکورددار بود

سیدناصر موسوی لارگانی در تذکر شفاهی در خصوص سفر رئیس جمهور به استان اصفهان گفت: تنها خواسته مردم اصفهان تحقق جریان دائمی زاینده رود است. اگر این مهم محقق شود، اهالی هنر اصفهان می توانند مشکلات دیگری را حل کنند، اما اگر خدای ناکرده نتیجه این سفر مانند ده ها سفر قبلی رؤسای سابق زاینده رود خشک شود، به پایان رساندن صدها نیمه تمام می شود. -پروژه های تمام شده دولتی به چشم مردم دیده نمی شود این دولت را نیز از چشم مردم دور می کند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم بزرگ اصفهان از رئیس جمهور محترم انتظار دارند تا بر زخم کهنه نیمی از مردم تسکین دهد چرا که امروز تخریب فلات مرکزی ویرانی ایران است.

موسوی لارگانی تاکید کرد: توهین های غیرصادقانه به مردمی که نشان داده اند به فکر ایران و ایرانی هستند و در روزهای اخیر فرهنگ ایثار و شهادت را پیش برده اند، توهین بسیار ناعادلانه ای است، اما مردم شریف اصفهان بیش از آن یک میلیون بختیاری ساکن اصفهان «ادبیات چند پاس.

وی افزود: با اتکا به جان شیخ بهایی و احقاق حقوق شرعی و شرعی مردم اصفهان، استان اصفهان را از فرسایش و نابودی میراث ماندگار آن نجات دهید و نام خود را برای همیشه در تاریخ بنویسید.

یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به موافقت رئیس جمهور با استعفای وزیر کار گفت: این انتخاب از ابتدا اشتباه بود، اما عده ای واقعا می خواستند مخالفت من را بر اساس مسائل شخصی قرار دهند. عوامل رسانه ای وزیر مستعفی در فضای مجازی جنجال زیادی به پا کرده اند، به همین دلیل وی از روز طرح سوال عمدا در انظار عمومی سکوت کرده است.

وی افزود: این سکوت به این دلیل است که مطمئن بودم با حذف متخصصان و دلسوزان و تبدیل وزارتخانه به زندگی خصوصی دوستان آقای مصطفی، به زودی نه تنها کل دولت بلکه کشور به آن ملحق خواهد شد. به دردسر عجیبی افتاد و این اتفاق افتاد.»

موسوی لارگانی تاکید کرد: کاشت بذر ناامیدی در بین بازنشستگان و کارگران هر دو یک رکورد است، اگر به تجمعات خیابانی و نارضایتی مردم نگاه کنید متوجه هزینه هایی خواهید شد که برای کشور انجام شده است. چرا هشدارهای دلسوزان در این شرایط بحرانی نادیده گرفته شد؟ آیا ما نمی توانستیم از تمام هزینه هایی که برای کشور متحمل شد جلوگیری کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید