ناظم الشریعه تا پایان سال با تیم ملی فوتسال قرارداد دارد.

زمان: 13:17
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795823

یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه حضور مهدوی کیا در یک مسابقه نمادین گفت: این حوزه کاری من نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان اصولی در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: معاون بانوان وزارت ورزش از اردوی تیم ملی بازدید کرد. فوتبالیست ها و سرمربی تیم ملی در این بازدید نکاتی را بیان کردند و فضای مساعدی را در اینجا ایجاد کردند.

وی که یکی از اعضای کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال نیز هست، درباره قرارداد اسپانسر داور و عدم لباس پوشیدن داوران برای قضاوت گفت: این قرارداد قبلا برای اسپانسر داوران امضا شده و تا پایان این مدت اعتبار داشت. سال “انتظاراتی که ما داشتیم و تعداد در قرارداد خیلی منصفانه و مورد تایید نبود. مذاکراتی در این زمینه انجام شد و در حال حاضر در حال نهایی شدن است. عناصری که انتظار داریم اقلام لازم و تعداد پرداختی را در اختیار داوران قرار دهند.” در حال نهایی شدن است و نتیجه اعلام خواهد شد.البته اسپانسر هم اکنون به تعهدات خود در قرارداد قبلی عمل می کند.

یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا برای این اتفاق دیر نشده است، تصریح کرد: این قرارداد به روز است و بندها و تعهدات آن مشخص است. ما فقط می خواستیم علاقه فدراسیون و تیم فوتبال و داوران را بالا ببریم و صحبت های مفصلی در این زمینه داشتیم. تا پایان سال چیز زیادی باقی نمانده و در قراردادی که برای سال آینده با همین اسپانسر خواهیم داشت مشکلات را حل خواهیم کرد.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی با اشاره به وضعیت اسفبار تیم پدیده بیان کرد: در این مورد مفصل صحبت کردم. ما هم نگران و ناراحت هستیم و از هیچ تلاشی برای خروج تیم از این وضعیت دریغ نمی کنیم. ما حمایت کرده ایم و حمایت خواهیم کرد. الان هم دوستان با صدای بلند گفته اند که کمک و حمایت ما را نمی خواهند اما همچنان معتقدیم تیم متعلق به شهر و استان ماست و خود را مسئول می دانیم و از آن حمایت خواهیم کرد. امیدواریم نتایج را ببینیم و تیم از این وضعیت خارج شود. ما با هیچ گروهی در این باشگاه مشکلی نداشته ایم و رویکرد ما حمایتی بوده، هست و خواهد بود.

یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره حواشی حضور مهدی مهدویکی در دیدار دوستانه قطر بین تیم های منتخب فوتبال جهان و عربی و همچنین حواشی محمدحسین کنعانی زادگان توضیح داد: ما در فدراسیون و فدراسیون یک تقسیم کار داریم. هیئت مدیره و من یک میدان روشن است. در بازاریابی فوتسال و تلویزیون و هیئت فوتبال استان خراسان رضوی در خدمت شما هستم، می توانم این موارد را توضیح دهم و سایر موارد با توجه به تقسیم کار توسط سایر دوستان توضیح داده خواهد شد.

اصولی درباره وضعیت ناظم الشریعه و انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال توضیح داد: او تا پایان سال قرارداد دارد اما در حال طراحی سازوکاری برای انتخاب هایمان به ویژه در انتخاب سرمربی هستیم. از تیم ملی فوتسال قالب ها طراحی شده و هر کدام که بیشترین امتیاز را داشته باشد به رئیس فدراسیون ارائه می کنیم و در هیئت مدیره تصمیم گیری می شود. مهمترین رویداد مسابقات فوتسال کشورمان مسابقات زیر 19 سال است که تا 30 بهمن ماه در قرقیزستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه گفته می شد دو بازی دوستانه با ایتالیا آخرین بازی ناظم الشریعه خواهد بود و سپس وحید شمسایی به عنوان سرمربی معرفی خواهد شد، گفت: نمی دانم چه کسی این را گفته است، اصلا در این مورد اظهار نظر نمی کنم. همانطور که گفتم آقای ناظم الشریعه تا پایان سال قرارداد دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید