نامه امیر عبداللهیان به وزرای خارجه کشورهای مسلمان پس از حملات رژیم صهیونیستی به غزه


ساعت: 21:32
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888339

ارسال نامه ای به وزرای خارجه کشورهای اسلامی، دبیرکل سازمان ملل متحد، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، رئیس جنبش عدم تعهد و دبیرکل اتحادیه آفریقا، وزیر امور خارجه امور نگرانی عمیق ایران را از وقایع جاری در نوار غزه ابراز کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در پی حملات وحشیانه و تجاوزکارانه رژیم آپارتاید صهیونیستی علیه مردم غزه، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، نامه ای به وزرای امور خارجه کشورهای اسلامی، دبیرکل این سازمان ارسال کرد. که منجر به شهادت تعدادی از غیرنظامیان از جمله کودکان بیگناه فلسطینی شد.سازمان ملل متحد، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، رئیس جنبش عدم تعهد و دبیرکل اتحادیه آفریقا بیان کردند. نگرانی عمیق آنها از جمهوری اسلامی ایران در مورد حوادث جاری در نوار غزه.

وزیر امور خارجه کشورمان در برخی از نامه‌های ارسالی، با محکوم کردن جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی که در سایه سکوت و انفعال سازمان‌های بین‌المللی انجام می‌شود، به طور کامل به پیامدهای تشدید جنگ اشاره کرده است. بحران غزه و فلسطین به رژیم آپارتاید، غاصب و متجاوز رژیم صهیونیستی.

امیر عبداللهیان مخالفت با اشغالگری و دفاع از میهن را حق طبیعی ملت فلسطین دانست و بر لزوم اقدام فوری و قاطع جامعه جهانی و سازمان ملل به ویژه شورای امنیت این سازمان برای محکومیت رژیم صهیونیستی تاکید کرد. و جلوی جنایات و تجاوزات این رژیم را بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید