نامه برخی روسای هیئت های تکواندو به وزیر ورزش

ساعت: 09:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800512

برخی روسای هیئت های تکواندوی سراسر کشور با ارسال نامه ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار بررسی روند انتخابی فدراسیون شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ انتخابات فدراسیون تکواندو 15 دی ماه برگزار شد و هادی ساعی با 29 رای در مجمع فدراسیون به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو انتخاب شد و محمد پولادگر نیز 27 رای کسب کرد.

در پی برگزاری انتخابات فدراسیون، روسای برخی از هیئت های فدراسیون تکواندو با ارسال نامه ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار رسیدگی به این انتخابات و عدم انتصاب هادی ساعی به عنوان رئیس جدید فدراسیون تکواندو شدند.

متن نامه برخی از روسای هیئت تکواندو به شرح زیر است:

سلام و درود؛

همانطور که مشاهده می کنید انتخابات ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون تکواندو در تاریخ 15 دی ماه 1392 با حضور 57 نفر از اعضای مجمع در سالن پرشین آکادمی ملی المپیک برگزار و آقای هادی ساعی به عنوان رئیس فدراسیون معرفی شد. فدراسیون با 29 با توجه به اعتبار انتخابات در فضای مجازی و در بین اعضای مجمع اعلام شد که آقای هادی ساعی نتوانسته حداکثر مطلق آرا را کسب کند. در نتیجه تعدادی از روسای هیئت های تکواندوی استان ها در نامه ای خواستار بررسی عمیق موضوع و اجرای قانون شده اند.

دعوت بعدی مطابق بند 1 ماده 15 اساسنامه فدراسیون های ورزشی مصوب 1400/02/15 انتخاب رئیس فدراسیون با اکثریت مطلق اعضای حاضر در جلسه باید انجام شود و همچنین در بر اساس بند 17 ماده 1 دستورالعمل ثبت نام و رای گیری از داوطلبان تصدی پست های هیات مدیره فدراسیون تکواندو مصوب 1400/08/08 حداکثر مطلق آرا معادل نصف به علاوه یک رای اعضا می باشد. حاضر.

بنابراین به نظر می رسد با توجه به حضور 57 نفر در جلسه و نیمی از این تعداد که برابر با 5.28 است. نصف بعلاوه یک برابر با 5.29 رای است و با توجه به اینکه در انتخابات نصف رای وجود ندارد و همچنین قوانین ریاضی که عدد پنج (در اینجا نصف) به اعداد فرد گرد می شود، واضح است که رئیس جمهور منتخب باید در ساعت دریافت کند. حداقل 30 رای و با اینکه 29 رای آورد، معرفی رئیس فدراسیون خلاف قانون و اشتباه بوده است.

گفتنی است چند سالی است که این تعبیر در وزارت ورزش و اداره کل اجرا می شود و انتخابات به دلیل عدم رای مطلق به دور دوم کشیده شد.

لذا از جنابعالی تقاضا داریم جهت حفظ حقوق خانواده پرجمعیت در تکواندو جهت توقف صدور احکام و انجام تحقیقات تکمیلی و اعمال قانون دستور مقتضی صادر نمایید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید