نامه رسمی پرسپولیس برای جذب 3 ستاره سپاهان!

بلافاصله پس از انتخاب رضا درویش به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی و افشین پیروانی جلسه ای 4 ساعته با وی برگزار کردند.

یحیی گل محمدی در این دیدار لیست بازیکنان مورد نظر خود را در اختیار رضا درویش قرار داد.

لحظه قابل توجه در لیست یحیی گل محمدی برای مدیرعاملی جدید پرسپولیس، قرارداد اکثر بازیکنان مورد نظر سرمربی بود!

بر این اساس باشگاه پرسپولیس به جای بازیکنان یا مدیران برنامه های خود باید با باشگاه های مختلف مذاکره می کرد.

یکی از این نامه ها در رسانه ها منتشر شد که باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای خواهان جذب مهاجم پیکان شده است. علیرضا کوشکی مورد توجه یحیی گل محمدی بود اما به دلیل مطالبات مالی نسبتا سنگین پیکان نتوانست پرسپولیسی شود و برای کمک به نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به فولاد خوزستان پیوست.

باشگاه های دیگری هم بودند که با نامه های مشابه پرسپولیس مواجه شدند. شاید جالب باشد بدانید یحیی گل محمدی قصد داشت 3 بازیکن از تیم سپاهان اصفهان جذب کند.

شهریار مقانلو انتخاب اول یحیی گل محمدی است. شاگرد سرمربی پرسپولیس در لیگ بیستم که فصل گذشته یکی از مهره های تاثیرگذار این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بود اما در نقل و انتقالات تابستانی راهی سپاهان اصفهان شد.

با این حال شهریار مغانلو، یحیی گل محمدی در خط حمله حضور دارد. دومین سپاهانی مورد نظر سرمربی پرسپولیس، سجاد شهبازاده بود که تابستان گذشته نیز با او صحبت کرد.

مهاجم باتجربه سپاهان بار دیگر مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفت.

اما نسخه سوم سپاهانی سرمربی پرسپولیس شاگرد قدیمی است. دانیال اسماعیلی فر شاگرد سابق سرمربی پرسپولیس در تیم ذوب آهن اصفهان است که به گفته یحیی گل محمدی بهترین مدافع راست ایران است.

چشمان سرمربی دو ساله پرسپولیس به دنبال دانیال اسماعیلی فر است که بهترین بازیکن نیم فصل سپاهان هم بود اما با تیم اصفهانی قرارداد دارد.

باشگاه سپاهان البته به نامه پرسپولیس پاسخ منفی داد، اما این درخواست محمدرضا ساکت و کادرفنی باشگاه اصفهانی را هم متعجب کرد که به نظر پرسپولیس 3 بازیکن کلیدی ما در میانه رقابت چه می خواهند؟!

دیدگاهتان را بنویسید