نامه عجیب جواد خاتانی درباره یک استقلالی

نامه عجیب جواد خاتانی درباره یک استقلالی

نامه خبرنگار برجسته صداوسیما خطاب به امیر گالنووی جای تامل دارد. حبانی باید حسن نیت داشته باشد و می خواست سرمربی تیم ملی شود. او پیشنهاداتی هم داد که خیلی هم عجیب نیست و طبیعتا اگر امیر گالنووی مربی باهوشی باشد از برخی از آنها برای کسب نتایج بهتر در تیم ملی استفاده می کند.

البته اینکه چرا جواد کیانی باید به کلانوی نامه بنویسد بحث دیگری است که وارد آن نمی شویم اما ای کاش سرمربی تیم ملی هم به جواد کیانی نامه می نوشت و نصیحت می کرد. مثلا خود آقای جواد گاهی اشتباهاتش را می پذیرد و شیوه گزارشگری اش را خالی از ایراد نمی داند. همانطور که گالنوی باید با مربیان بزرگ فوتبال جهان ملاقات کند و به توصیه های آنها گوش دهد، جواد حبانی نیز به عنوان گزارشگر باید گزارش بهترین گزارشگران جهان را بشنود و نکاتی را از آنها بیاموزد.

البته همه ما چه در رسانه مکتوب و چه در تلویزیون ایراداتی داریم که ابتدا باید آنها را بپذیریم و در مرحله دوم سعی در رفع آنها داشته باشیم. اگر فردی مثل جواد حیانی قبول نکند که کارش ایراداتی دارد، برای رفع آن هم از سر راهش بر نمی آید. پیشنهاد ما به امیر کلانی این است که مانند جواد حبانی نامه ای برای او بنویسد و نکاتی را به او بدهد. حالا که جواد خیانی نامه ای به کلانوی نوشته است، سرمربی تیم ملی هم می تواند در قالب نامه ای تمام مسائلی را که در جریان گزارش های جواد خیانی دغدغه اهالی فوتبال را به همراه دارد به او یادآوری کند.

دیدگاهتان را بنویسید