نامه معاونت به رئیس کابینه امر به معروف: دین خدا بازیچه و لذت دنیوی نیست، اما پازل صهیونیسم را کامل نکنید!

نامه معاونت به رئیس کابینه امر به معروف: دین خدا بازیچه و لذت دنیوی نیست، اما پازل صهیونیسم را کامل نکنید!

به نظر می رسد با توجه به شرایط زندگی مردم یکی از مهم ترین شئون امر به معروف و نهی از منکر همین حوزه معیشتی و اقتصادی است و از این رو از همه متولیان امر در همه عرصه ها انتظار می رود هر اقدامی انجام دهند یا در هر موضعی که می گیرند، به موضوع اصلی و اولویت کشور و مردم دقت و احتیاط کنند.

یکی از اعضای شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی در نامه ای به رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه دین خدا بازیچه و دنیوی نیست با ظواهر زیاد، خیر، گفت: فاسد و عقیدتی» گفت: به نظر می رسد با توجه به شرایط معیشتی مردم، برخی از مهم ترین وسایل امر به معروف و نهی از منکر در حوزه معیشتی و اقتصادی باشد.

به گزارش همشهری آنلاین، متن نامه مجتبی توانگر نماینده تهران در مجلس به حجت الاسلام والمسلمین صدیقی رئیس امر به معروف و نهی از منکر به شرح زیر است:

پزشکی و دندانپزشکی بدون آزمون در ترکیه

«حجت الاسلام والمسلمین آقای شیخ کاظم صدیقی

رئیس محترم ستاد امر به معروف و نهی از منکر

سلام

در چند روز گذشته مطالبی منتسب به حضرتعالی در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه مجلس جلوی طرح عفاف و حجاب را گرفته است. شما باید وکلای خود را در مجلس بازخواست کنید. نکاتی در مورد این جمله غلط وجود دارد که منطقاً به دلیل موقعیت خود باید از آنها آگاه باشید. در زیر به اختصار به چند نکته اشاره می کنم:

1- به اطلاع جنابعالی می رسد که موضوع عفاف و حجاب قبل از سال جدید در جلسات متعدد در بالاترین نهادها مطرح و حل و فصل شده و شورای اسلامی نیز صریحاً اعلام آمادگی کرده است که اگر متولیان امر به این معنی است که دولت ، قوه قضائیه یا فرج معتقدند در این زمینه کمبود قانون وجود دارد تا مجلس در اسرع وقت آن را تصویب کند. و باز هم انتظار داریم بدانید که نهادهای مسئول در این زمینه تاکید دارند که نه قانون و نه نیازی به قانون جدید وجود دارد بلکه قوانین موجود باید به درستی اجرا شوند.

2- حتماً جنابعالی این نکته را تأیید خواهید کرد که هرگونه اقدام جزئی فراتر از خلاصه های صورت گرفته احتمال خطا و رفتار خارج از ضوابط را افزایش می دهد و این مشکل می تواند مجدداً عامل سوء استفاده دشمن و ایجاد مشکلات امنیتی و هزینه برای کشور شدن باشد. بنابراین انتظار بدیهی و طبیعی از حضرتعالی و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این است که به جای اظهارنظرهایی که بر پازل صهیونیسم و ​​ارتجاع بین المللی می افزاید و در تضاد با تصمیمات اساسی کشور است، به دنبال مطالب جدید باشند. راهکارهای اجرای قوانین موجود در حوزه عفاف و حجاب که در بالا ذکر شد، متولیان امر معتقدند که در این زمینه کمبودی وجود ندارد.

3- متأسفانه برخی اظهارات در روزهای اخیر درباره عفاف و حجاب به گونه ای است که شبهه سیاسی و انتخاباتی آن قوت گرفته است. سوال اینجاست که وقتی مسوولان عفاف و حجاب حرفی از بی‌قانونی در این حوزه نزده‌اند و لایحه‌ای در این زمینه به مجلس ارائه نشده است، چه انگیزه‌ای جز سیاست‌زدایی و تخریب حکمت مجلس یازدهم را به دنبال دارد. شورای اسلامی جلوی طرح عفاف و حجاب را بگیرد؟ حجاب معرفی شد؟ جناب آقا طاهرانی علاوه بر جناب عالی اخیراً نیز اعلام کردند که رئیس مجلس طرح این کمیته در مورد عفاف حجاب را متوقف کرده است! سلام! گویی آقایان از سیاره دیگری آمده اند و با امور و سیاست های کشور و تصمیمات نهادهای بالاتر و عدم نیاز به قانون جدید در این زمینه آشنایی ندارند.

حداقل آقای آقا طاهرانی که در مجلس هشتم و نهم و یازدهم به عنوان قانونگذار حضور داشته و دارد و در مجلس نهم و یازدهم رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بوده و هست ولو نیاز قانونی داشته باشد. نباید مطالبه گر باشد، بلکه باید پاسخ دهند که در این ۱۲ سال نمایندگی و ۷ سال ریاست کمیسیون فرهنگی عفاف و حجاب چه کرد؟ اینکه در سال انتخابات مجلس هستیم آیا در بیان چنین مواضعی موثر است یا خیر؟ چرا ناگهان در سال آخر مجلس، زبان ها برای بیان ضرورت قانون گذاری در این زمینه باز شد؟ سال های گذشته که ایشان نماینده و رئیس کمیسیون فرهنگی بودند، بحث عفاف و حجاب در سرزمین گل و بلبل مطرح بود و ناگهان احساس نیاز به قانون شد؟ آنچه از حضرتعالی به عنوان رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر انتظار می رود این است که از سیاسی شدن یا امنیت مقوله حیا و حجاب جلوگیری کند و عده ای را از خرج عفاف و حجاب باز دارد. ترک های انتخاباتی آنها

4- به عنوان نماینده مردم شریف تهران و به عنوان نماینده مردم ایران اعلام می کنم که رویکرد و سیاست گذاری در این حوزه نباید با آنچه رهبر معظم انقلاب در مورد عفاف و عفاف فرمودند، کمی تفاوت داشته باشد. حجاب. آنها آشکارا «لاغر حجاب‌ها» را دین و انقلاب نمی‌دانند و حتی می‌گویند به برخی از آنها غبطه می‌خورند. آیا مشی مردم منتسب به شما و منصوبانتان در اظهارات عمیقاً نادرست، ناامن و کذب در مورد عفاف و حجاب، همان سیاست رهبر فرزانه انقلاب است؟ تفرقه و تهمت گروه تحت رهبری شما چه نسبتی با سیاست وحدت بخشی رهبری دارد؟ مگر نه این است که رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی و سخنرانی راهبردی اول فروردین به موضوع عفاف و حجاب اشاره ای نکردند، اما عده ای این موضوع را در رأس موضوع اصلی و اول مطرح کردند. آیا در کشور سوال و ابهام در مورد اعلیحضرت و سایر دلسوزان ایجاد نمی کند؟

5- و باز هم در موضع ملت ایران عرض می کنم که اکثریت مردم ایران مخالف هنجارشکنی و برهنگی در خیابان هستند و فکر می کنند که خط هنجارشکنی از حجاب ها جدا شده است. . طبیعتاً باید با متخلفان با کشف حجاب یا برهنگی در خیابان برخورد قانونی شود. من فکر می کنم در این مسیر قطعاً نباید به روش های پوسیده و ناموفق قبلی برای این امر برگردیم. روش هایی مانند گشت های هدفمند که هم اکنون مشکلات امنیتی و سیاسی را برای کشور و مردم به وجود آورده است پاسخگوی این مشکل نیست و متولیان اجرای قوانین باید به دنبال روش های موثر و کم هزینه برای برخورد با متخلفان باشند. .

6- باز هم تاکید می کنم اگر پیام سال نو و سخنرانی راهبردی رهبر معظم انقلاب در 10 فروردین فصل سخنرانی همه ما باشد که خدا می خواهد، مقوله و مشکل اصلی کشور را در وضعیت فعلی معیشت مردم و اقتصاد است و به همین دلیل سال جاری به عنوان سال «کنترل تورم، رشد تولید» اعلام شده است. و به نظر می رسد با توجه به شرایط زندگی مردم یکی از مهم ترین شئون امر به معروف و نهی از منکر همین حوزه معیشتی و اقتصادی است و لذا انتظار همه اولیای امر در همه عرصه ها این است که هر اقدامی انجام دهند. یا هر موضعی اتخاذ کند، به موضوع اصلی و اولویت کشور و مردم نیز باید توجه داشته باشند.

بالاخره به عنوان یکی از مسلمانان;

من شما و منصوبین را به رحمت پیامبر و اولیاء و درود خدا و ائمه با دلسوزی فرا می خوانم. در بیان مواضع خداوند مصلحت دین خدا را در نظر بگیرید.

اگر شما و دوستانتان به دنبال تسخیر کامل مجلس هستید و به دلیل عدم تجربه مجبورید به نخ حجاب متوسل شوید، منفی را تقویت می کنید و معلومات را حذف می کنید. دین خدا بازیچه و سرگرمی دنیوی چند انسان به ظاهر عادل و فاسد نیست که هر روز مثل گل های مروارید در آن زمین بازی به دنبال قدرت باشند.

تاریخ اسلام پر است از مفتیانی که دین را به میل خود تفسیر کردند و صلح را به حاشیه راندند. اما انقلابیون و مؤمنان مسلمان در مکتب خمینی و خامنه ای برای از بین بردن همه مظاهر کفر و شرک و حصار به پا خاستند.

و سرانجام خداوند متعال».

دیدگاهتان را بنویسید