نامه کلیباف به رئیس جمهور در خصوص رتبه بندی معلمان


ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896419

محمدباقر قالیباف در نامه ای خطاب به رئیس جمهور به تشریح اصلاح مفاد اجرایی قانون نظام ارزشیابی معلمان پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در نامه محمدبکر کلیباف رئیس شورای اسلامی شهر به حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور آمده است:

نام خدا

حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر رئیسی
رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام.

بازگشت به رونوشت تصویب نامه هیأت محترم وزیران به شماره ح 60151 ت/81843 مورخ 24 مرداد 1401 با موضوع «اصلاح آیین نامه اجرایی قانون نظام ارزشیابی معلمان» پس از بررسی ها و ابلاغ یک. نظر مقدماتی کمیسیون بررسی و انطباق مصوبات دولت با قوانین و صدور اسناد ماده 1 و تبصره 4 الحاقیه قانون اجرای اصول 85 و 138 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصلاحات بعدی و هنر 10 آیین نامه اجرایی آن که شامل اعلام نظر نهایی نسبت به اقدامات لازم در مهلت قانونی و اعلام نتیجه می شود تا در جریان قرار بگیرم. بدیهی است پس از گذشت یک هفته قسمت مورد اعتراض رأی باطل می شود.

این انتصاب علیرغم اینکه بر اساس ماده «45» قانون مدیریت خدمات کشوری – مصوب 1385 – صرفاً شامل رابطه رسمی و استخدامی می شود که با تکمیل مراحل انتصاب، فرد مسئولیت خدمت در دستگاه های اجرایی را بر عهده دارد، اما به موجب تبصره ماده (32) قانون مدیریت خدمات کشوری که در ماده (52) همین قانون مجدداً بر تصمیم آن تاکید شده است و از بند «1» ماده (2) قانون نظام ارزشیابی معلمان. – مصوب 1400- معلمان در کل مشمول نظام رتبه بندی می شوند. بنابراین، حکم مذکور در بند «3» اصلاحی نامه در خصوص الحاق یک تبصره به عنوان تبصره «4» به ماده (3) این مصوبه مقرر می دارد: «اجرای دستور ارزیابی منوط به تکمیل استخدام طبق قوانین و مقررات، از نظر اینکه معلمان مشمول تبصره (2) ماده (32) و ماده (52) این قانون و سایر موارد مشابه شامل نمی شود، مخالف است. قانون.”

محمد باقر قالیباف

دیدگاهتان را بنویسید