نامه یک نماینده مجلس به وزیر ورزش؛ لزوم تسریع در انتخابات فدراسیون های دوچرخه سواری و ژیمناستیک برای جلوگیری از توقف


ساعت: 18:16
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819568

نماینده مردم اصفهان در نامه ای به وزیر ورزش با انتقاد از بی توجهی به انتخابات فدراسیون های دوچرخه سواری و ژیمناستیک خواستار تسریع در انتخابات دو فدراسیون ورزشی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در نامه ای خطاب به وزیر ورزش از بی توجهی به انتخابات فدراسیون های دوچرخه سواری و ژیمناستیک انتقاد کرد و تاکید کرد در راستای تعهدات نظارتی مجلس، در صورت اقدام در این خصوص. طی 7 روز آینده و در صورت عدم برنامه ریزی لازم، اینجانب و سایر نمایندگان این موضوع را در کمیته و علنی با طرح سوالات از جنابعالی پیگیری خواهیم کرد.

نامه عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان به مجلس شورای اسلامی خطاب به سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به این شرح است:

جناب آقای دکتر سجادی

وزیر محترم ورزش و جوانان

با سلام و درود،

همانطور که می دانید عدم برنامه ریزی و اقدام جنابعالی و زیرمجموعه های ایشان منجر به عدم برگزاری انتخابات فدراسیون های دوچرخه سواری و ژیمناستیک شد که این دو فدراسیون را در آستانه تعلیق قرار داد.

در ماه های اخیر طی تماس تلفنی با نماینده محترم مجلس در خصوص مسائل مجلس و سپس ارسال و تذکر کتبی بر تسریع در روند انتخابات فدراسیون ها بر اساس قوانین و مقررات تاکید کردم اما اخبار حاکی از آن است که اقدام لازم نیست..

با توجه به اینکه عزمی از جانب جنابعالی و زیردستان برای برگزاری انتخابات وجود ندارد و احتمال تعلیق ضمن افزایش شکایات و از بین رفتن سرمایه های اجتماعی در داخل و خارج از کشور مشکلات جدی را برای پیشرفت ورزشکاران این حوزه ها ایجاد می کند. آهسته آهسته در راستای وظایف نظارتی مجلس تاکید می کنم در صورت عدم انجام اقدامات و برنامه ریزی های لازم تا هفت روز آینده اینجانب و سایر نمایندگان با طرح سوال از جنابعالی این موضوع را در کمیسیون و علنا ​​پیگیری خواهیم کرد. از اینکه از نتایج اقدامات انجام شده مطلع می شوم بیشتر سپاسگزارم.

بدیهی است قبل از طرح هرگونه سوال از نمایندگان وزرا، مقتضی است سوالات به صورت کتبی یا با تذکر و در صورت عدم پاسخگویی به صورت سوال در کمیته و علنی مطرح شود.

از توجه مهربان شما قدردانی می کند.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید