نام دفاتر پرقدرت را در تابلوی اعلانات رسانه ها درج کنید


ساعت: 10:14
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877478

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق گفت: پس از تذکرات مکرر به دستگاه هایی که با تشدید فعالیت های نظارتی نسبت به کاهش مصرف برق اقدام نکرده اند، امروز اسامی این ادارات به اطلاع عموم می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کامبیز ناظریان با اشاره به روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، با اشاره به لزوم و اهمیت اجرای دقیق و کامل مصوبه شورای دولت مبنی بر کاهش مصرف برق دستگاه های اجرایی و خدماتی، گفت: استفاده از دستگاه های کنتور هوشمند. ، تمامی ادارات تهران چهره مصرف برق برای لحظه ای از راه دور رصد می شود و در چند روز اخیر هر اداره ای که تعمیر و نگهداری لازم را در این منطقه نداشته باشد با قطعی جدی برق مواجه شده است.

«ناظران» ادامه می دهد: با وجود همکاری خوب ادارات اصلی شهر تهران، متاسفانه شاهد بی توجهی برخی نهادها و دستگاه های اجرایی و خودداری از کاهش مصرف برق بوده ایم که به دلیل افزایش دما و افزایش مصرف برق به ویژه در کلانشهرها تهران، به دلیل قطعی برق این دسته از مشترکان، از انتشار اسامی آنها خودداری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: مشترکان ادارات بالادست تاکنون اخطارهای متعددی دریافت کرده اند و با توجه به اقدامات وزارت نیرو و انقضا برای اجرای طرح کاهش پیک شبکه توزیع برق، از روز سه شنبه هفته جاری مصادف شده است. با سی و یکم خرداد، در صورت توقف مصرف برق، اسامی دستگاه های اجرایی مستقر در تهران که بر اساس مصوبه اقدام به کاهش مصرف برق نکنند، اعلام می شود.

رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق نیز گفت: لیست این ادارات مربوط به مراکزی است که تاکنون اخطارهای متعددی دریافت کرده و برق آنها قطع شده است. به گفته وی، امروز اولین فهرست دفاتر عالی رتبه در رسانه ها منتشر می شود. این مراکز در ساعات اوج مصرف منتظر قطعی برق هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید