نام مستعار استقلال/ جواد نزدیک ترین گزینه را به نیمکت مربیگری داد; آجورلو به دنبال رضایت فولاد است


ساعت: 08:54
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844098

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال در آستانه سرمربیگری پسران آبی در لیگ برتر در فصل بیست و دوم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ در پی جدایی فرهاد مجیدی از روی نیمکت استقلال برای پیوستن به الاتحاد کلبای امارات، مدیران باشگاه استقلال در تلاش بوده اند تا پیش از پایان هفته جاری جانشین او را به هواداران آبی معرفی کنند.

بلافاصله پس از اعلام رسمی جدایی مجیدی از استقلال و رضایت مدیران این باشگاه، زمزمه هایی مبنی بر استفاده از مربیان خارجی و حتی بازگشت آندره آ استراماسیونی، سرمربی ایتالیایی سابق استقلال به گوش رسید اما با تکذیب و البته خبری. درباره باشگاه گزینه‌ها نیمکت آبی رسیده است.

مهمترین و اساسی ترین گزینه مدیرعامل باشگاه استقلال برای جایگزینی فرهاد مجیدی کسی نیست جز جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال و سرمربی فعلی تیم فوتبال فولاد. او در روابط خوب با ستاره سابق باشگاه پاس بدش نمی آید که ستاره سابق شماره 6 را به جای مرد محبوب شماره 7 روی نیمکت آبی ها بگذارد.

البته نکونام یک لیست خرید ۷۲ ساعته به باشگاه فولاد داده و تا پایان فصل در خارج از کشور از آن استفاده خواهد کرد، اما تاخیر مدیران فولاد در تمدید یا امضای قرارداد با بازیکنان جدید، او را از ادامه همکاری منصرف می کند. سرخپوشان اهوازی.اینکه میخواهد تیمی را به سطح قهرمانی ببندد.

بر اساس گزارش ها و بررسی ها، کاپیتان و میانجی سابق تیم فوتبال اوساسونا رضایت نامه باشگاه فولاد را به کادرفنی باشگاه استقلال سپرد که این امر به رابطه مالی مصطفی آجورلو و حمیدرضا گرشاسبی بستگی دارد.

شنیده ها حاکی از آن است که جواد نکونام برای قبول هدایت آبی ها به جز مهدی هاشمی نسب به یک مربی و مربی بدنساز اسپانیایی در مقر خود نیاز خواهد داشت و خبری از بقای گابریل پاین نیست. ضمن اینکه احتمال عقد قرارداد 3 ساله با او بسیار زیاد است.

نکونام که فصل گذشته از حضور ایاندا پاتوسی و آرش رضاوند در فولاد استفاده کرد، در فولاد نیز به بازیکنانی چون فرشید اسماعیلی، علی کریمی، کاوه رضایی و سعید صادقی نیاز خواهد داشت. آنها مستقل هستند.

با توجه به شرایطی که بین گزینه های مد نظر مدیران استقلال به وجود آمده، به نظر می رسد در صورت توافق نهایی استقلال و فولاد برای انتقال جواد نکونام به آبی ها، این مربی فصل آینده به عنوان سرمربی استقلال معرفی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید