نانوایی ها زمان پخت نان را کم نکنند/ شایعه سازی در زمینه آرد و نان بخشی از تلاش های دشمن در فضای مجازی است.


ساعت: 12:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839515

وی افزود: امروز در داخل و خارج از کشور، معارضان داخلی و خارجی با انتشار شایعه گرانی سعی در برهم زدن آرامش و امنیت کشور دارند، اما ما این اطمینان را می دهیم که نه نان، نه بنزین و نه سایر اقلام در طرح هدفمندسازی یارانه ها. “” آنها واقع نشده اند، گران نخواهد بود.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حسین باهوش فرماندار رشتار صبح امروز در جلسه کارگروه آرد و نان این شهرستان در فرمانداری رشتار گفت: در حوزه آرد و نان نباید به شایعات گرانی توجه کرد.

وی گفت: باید آرامش جامعه را در نظر بگیریم و مردم را نسبت به طرح جدید هدفمندی یارانه ها متقاعد کنیم و آگاهی لازم را به مردم داشته باشیم.

وی افزود: امروز معارضان داخلی و خارجی در داخل کشور با شایعه گرانی درصدد برهم زدن آرامش و امنیت کشور هستند، اما این اطمینان را داریم که نه نان، نه بنزین و نه سایر اقلام در طرح یارانه ای وجود دارد. واقع شده است، گران نخواهد بود.

فرماندار رشتار همچنین تاکید کرد: نظارت و بازرسی در حوزه نانوایی ها باید تقویت شود و با متخلفان بر اساس ضوابط و مقررات محل های تخلف برخورد شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ نانوایی اجازه تعطیلی بدون مجوز و خارج از کار را ندارد و نانوایی های سطح شهر باید با مجوز خود نان بپزند، گفت: نانوایی ها نباید زمان پخت خود را کاهش دهند و بازرسان باید گشت های مشترک انجام دهند. هدف از قوانین و مقررات رسیدگی به هدف تامین نان باکیفیت به مردم و رفع نارضایتی های اجتماعی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید