نانوایی 30 نانوایی در شهرستان تاکستان در دو شیفت کاری / توزیع روزانه 7 تا 10 تن روغن در شهرستان

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده در دو دوره ای که با افزایش قیمت مرغ مواجه شدیم با وجود اینکه مردم برای خرید آن مراجعه کردند، کمبود خاصی نداشتیم.

استاندار توکستان گفت: بیشتر مرغداری های استان در توکستان قرار دارند و مرغداران همکاری بسیار خوبی با ما داشته اند.

وی گفت: در شهرستان تاکستان مشکل نفت نداشته ایم، زیرا شرکت نفت در آن شهرستان وجود دارد و روزانه بین 7 تا 10 تن نفت به شهرستان تزریق می شود. ضمناً این مبلغ دو بار به استان اختصاص یافته است.

طاهری گفت: خوشبختانه مشکل خاصی برای توزیع اقلام اساسی نداریم و روغن، مرغ، تخم مرغ و سایر اقلام به وفور در فروشگاه های بزرگ شهرستان تاکان وجود دارد.

توزیع اقلام اصلی را در شهرستان تاکستان رعایت کنید


وی گفت: تنها مشکلی که با آن مواجه هستیم کمبود آرد و ایجاد صف نان است که در جلسه ستاد تنظیم بازار مقرر شد سهمیه آرد نانوایی های متخلف کاهش یابد و به نانوایی های موجود سهمیه بیشتری داده شود. یک انگیزه.”

این مسئول بیان کرد: 30 نانوایی نیز در شهرستان تاکان انتخاب شدند تا بعد از پایان کار تا پایان شب یک روز را در وسط نانوایی لواشی در نقاط مختلف شهر سپری کنند.

وی گفت: 44 نیروی گشت و 10 اکیپ متشکل از تعزیرات، صمت، جهاد کشاورزی، فرماندار، بخشدار و تعدادی از نیروهای جهادی و بسیجی همواره نانوایی ها و مراکز توزیع اقلام اساسی را کنترل می کردند که در این راستا مراکز و نانوایی های متخلف تخلفات صورت گرفت. جریمه و مهر و موم شده است. همچنین سهمیه ها را کاهش دادیم و برای نانوایی های فعال سهمیه اختصاص دادیم.

وی از افتتاح انباشته کالاهای اساسی در شهرستان تاکستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر دو انبار دارای کالاهای اساسی در این شهرستان افتتاح شد که در یکی از آنها حدود 10 تن روغن و ماکارونی از انباری در روستا کشف شد. از یحیی آباد. هماهنگی قوه قضائیه بین اهالی همان روستاها توزیع شد.

فرماندار تاکستان در پایان خاطرنشان کرد: انبار دیگری افتتاح شده که برای اخذ مجوز نمایندگی و یا احراز تخلف در حال بررسی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید